Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

Το σπάσιμο του πιάτου...


Τι κάνεις αναγνώστη μου? Όλα καλά? και εδώ ολα μια χαρά...Σήμερα θα μιλήσουμε για το σπάσιμο του πιάτου. Γιατί? Μόλις έκανα ένα συντρίμμια και αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σου τις γνώσεις μου επ' αυτού. Μια από τις δεισιδαιμονίες της φυλής μας(που δόξα να εχει ο Γιαραμπης έχουμε πολλές) ειναι ότι με το σπάσιμο ενός πιάτου σπάει το κακό το μάτι. Φεύγει η γρουσουζιά και ξορκίζονται όλα τα κακά..ακου να δεις πράγματα... Μετά τα σκόρδα, τα ματόχαντρα επιστρατεύεται και η οικοσυσκευή..όχι τίποτε άλλο χαλάνε και το σερβίτσιο...
Στη σύγχρονη εποχή το σπάσιμο πιάτου σήμανε την αρχή του κεφιού και του γλεντιού. Έδιναν και έπαιρναν τα πιάτα στα ξενυχτάδικα..τελευταία όπως δυστυχώς έμαθες μας τα έκοψαν γιατί τραυματίζονται πολλοί.Άκου κάτι πράγματα αναγνώστη μου!
Πως να ο εκλάβω εγώ αυτό αναγνώστη μου? Πως?
Να σου πω ποιο ηταν το πρώτο πράγμα που μου πέρασε από το μυαλό(εχω και τέτοιο, ναι)
ότι φεύγει ο Μπούλης και παίρνει μαζί του όλο το συφερτό (και τον Πολύδωρα δυστυχώς και τον Βουλγαράκη)(να το κακό που εξορκίζω) και έρχεται το ΠΑΣΟΚ και αρχίζει μια αποχή(καλά το έγραψα αναγνώστη) γλεντιού...
Κοινώς πάρτε τα όλα πάρτε τα και όλα σπάσ' τα όλα καφ'τα...
Δεν είδα την συνέντευξη του Γιωργάκη. δεν έχω TV όπως ξέρεις, αλλά και να είχα δεν βλέπω Thrash TV. Διάβασα όμως γιατί θέλω να ενημερώνομαι και να γελάω... την διάβασα και μπαμ..πάρ' το το πιάτο κάτω...
Τι να πω ρε αναγνώστη..Αυτοι ρε συ μας δουλευουν στα μουτρα μας και τα μουτρα μας παραμένουν ανεκφραστα σαν να κάναμε lifting.
Τι πί#$ς ακουσαμε πάλι...:
"Στις 4 του Οκτώβρη δεν συγκρούονται δύο κόμματα ή δύο πολιτικοί αρχηγοί, αλλά δύο αντιλήψεις για την πορεία της χώρας"
Μια λέξη να είχε υπ' οψιν του δεν θα μας ζαλισε με την βλακεία αυτή: δικομματισμός..Hellooo!!!!
Αλλα θέματα που τον "απασχόλησαν":
"φοροδιαφυγή, ρόλος το Δημόσιο στον ΟΤΕ, έκτακτη φορολογία"
τα ιδια και τα ιδια..
Αααχχχ..Ποτε θα πάρουμε φορα να τους ρίξουμε στην θάλασσα να τους κλάψουνε οι ρέγγες...
οχι τίποτε άλλο. Έμεινε το κουπάκι χωρίς πιατάκι...
Αντε αναγνώστη μου. θα τα ξαναπούμε...!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!