Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009

Ερωτοαμπελοφιλοσοφίες!


Το βάλαμε το κουτό χαζοχαρούμενο τραγουδάκι Αναγνώστη μου! Αλλά μου κόλλησε εδώ και λίγες ώρες στο μυαλό. και είπα να το μοραστώ μαζί σου μοναδικέ και μοναχικέ αναγνώστη. όπως βλέπεις σαν στήλη συμβουλών/ημερολόγιο την έχει δει το bloggaki μου τις τελευταίες δυο ημέρες. όχι ότι γίνεται κάτι εκ των έσω. Απλά είναι κάποιες στιγμές που..που...τα σκέφτομαι και βγάινω εκτος υπολογισμού. Τα ξανακάνω και πάλι μείον βγαίνουμε... τι να λέμε ρε Αναγνώστη μου?
Τι προσδοκούμε από την ζήση αυτή? Πόσο λεπτή είναι η γραμμή μεταξύ αγάπης και αδιαφορίας? Γιατί πια κανεις δεν κοιτα το φεγγάρι? γιατί δεν προσπαθούμε να κάνουμε τον έρωτα να κρατήσει? Πως κάνουμε τον έρωτα να μην φύγει? Υπάρχει ο έρωτας κατ' αρχήν? Γιατί σταματας να βλεπεις συναισθήματα να καθεφτίζονται σε μάτια?Γιατί να μην έχουμε δικαίωμα στην λοβοτομή από τα χέρια του θεού Έρωτα όσο μεγαλώνουμε?Πρέπει να συγκρίνεται ο έρωτας με το "πάρτα όλα"? το παιχνιδάκι ντε που μας χάριζαν τα χριστούγεννα... Τα θέλουμε όλα ,αλλά παίζουν οι άλλοι με μαγνητισμένη μπίλια και δεν παίρνουμε τίποτε? Τι γίνεται?
Ποιος θα μου λύσει τις απορίες? μεγαλώνω? Μπααα...
μεγαλώνουν οι άλλοι γύρω μου όμως. Δεν θέλω να πυροβολούν την χαρά μου και το κάνουν δυστυχώς! Σκοτώνουν τα συναισθήματα όταν γεράσουν?
Αμπελοφιλοσοφίες του πισινού.
Απλά δεν ξέρω τι μου φταίει και είμαι κάπως.. ή ξέρω τι μου φταίει και θα βρω την λύση.
Όπως λέει και η Dido:"If I don't believe in love
Nothing will last for me
If I don't believe in love
Nothing is safe for me "
Ή όπως λένε και οι Queen: "I want it ALL and I want it NOW!"
Ααχχχ ρε Αναγνώστη...Πάω να βυθιστώ στην αγκαλιά του Μορφέα. Να τον κοιτάξω αισιόδοξα στα μάτια και να του ψιθυρίσω:"Αύριο είναι μια καινούρια μέρα" ως άλλη Scarlett. Κυνηγάω φαντάσματα? Μπα...Απλά ψάχνω εκείνη την φλόγα στο βλέμμα? Πως την έσβησα ρε γμτ? Πφφφφ!!!μέρες με ταλανίζει αυτό...Αλλά κάπου θα την βρω την απάντηση μην με φοβάσαι!
Αντε καληνύχτα..!!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!