Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

απο ολα τα αστρα του ουρανου λατρευω τις ΝΤΟΜΑΤΕΣ κι απο ολα τα πετουμενα μαρεσουν οι ΠΑΤΑΤΕΣ


εια.Ειμαι το ΔΝΤ.Ειμαι εγω που εστησα το κολπο με τα σπρεντ σας.
Ειμαι εγω που σας εβαλα παρατυπα στην ΟΝΕ.
Ηρθα να παρω ΟΛΟ το μετρητο απο τη χωρα σας και μετα και τη χωρα την ιδια.Τωρα σας βλεπω που κανετε οικονομια.Γιαυτο θα ανεβασω τις τιμες.Και τους φορους.Μετα θα συνεχισω να ριχνω τους μισθους σας.Στο τελος θα τα δωσετε ΟΛΑ για τροφιμα λιγων ημερων.Μετα θα φυγω και θα σας αφησω ησυχους να πεθανετε απο την πεινα σε μια γη που θα εχω αγορασει για να εχετε να φατε αλλες 2-3 μερες.Στο λογο μου,δε θα σας ενοχλησω στις τελευταιες σας στιγμες.Ουτε στην Αργεντινη τους ενοχλησα,ουτε στη Νιγηρια,ουτε στη Ρουμανια σκοπευω.
Μονο,σας παρακαλω,μην με καρφωσετε σε οσο κοσμο ξερετε και μαζευτουν πολλοι στους δρομους και με διωξουν και μου χαλασετε τη δουλεια,ε.
Θα σας κρατησω μουτρα,να το ξερετε.

Δανεικο από το facebook, αναγνώστη μου

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!