Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

ΜΠΑΤΣΟΙ, ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ, ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ, part3...


Αναγνώστη μου, καλο μήνα, καλό φθινόπωρο και καλά στερνά। Με τα μυαλά που κουβαλάει ο Γιωργάκης, ο Πρασινογέννητος δεν μας βλέπω να την βγάζουμε για πολύ ακομη καθαρή σε ετούτον εδώ τον τόπο।
Συνεχίζουμε σημερα με το σίριαλ:"ΜΠΑΤΣΟΙ, ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ, ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ", ένα έπος αφιερωμένο σχεδόν αποκλειστικά στους φίλους μας τους μπάτσους, που τόσο πολύ μας αγαπούν, που μας κυνηγούν για να μας πάρου αγκαλίτσα, μας προσέχουν, τρέχουν περισσότερο αυτοί με τις μηχανές τους για να μας δειξουν πόσο επικίνδυνη είναι η παλαβη οδήγηση। Τελευταία εχουν κάνει μια κολλιγιά περίεργη με κάτι "χρυσά αυγά" εκει στα παλιά μου λημέρια και κανουν τσαμπουκάδες। Τα παιδιά ειναι τίγκα στην τεστοστερόνη και ξεσπάνε σε αδυναμους μετανάστες, πρόσφυγες και έλληνες που δεν μοιάζουν με Ελληνες (με το Ε κεφαλαίο), αλλά με αριστερους, αναρχικούς και κάτι άλλα περίεργα είδη...
Αυτά....Για να πάμε τώρα:
-μια τεκίλα τον θυμό εξοντώνει...
-το πρωινό το ξύπνημα, το δέρμα αραζώνει...
-το πιο καλό τυρόγαλο, το βγάζει η ΔΩΔΩΝΗ...
-ο μόνος καλός Μπάτσος είναι ο Μαχόνεϋ
-το γάλα το ΝΟΥΝΟΥ, παιδάκια μεγαλώνει...
-μέσα στο κεφάλι μου βρήκανε αμόνι...
-δεν υπάρχερι μαλακία, ωσάν του Μπερλουσκόνι...
-με μονο ένα καφέ, το κεφάλι δεν ξεθολώνει...
-είμαστε κοντά σου, αδερφούλα δεν είσαι μόνη...
...ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ...
πρέπει αναγνώστη μου να το παραδεχτώ...
δεν ειχα έμπνευση αυτό τον μήνα, δεν βοήθησαν και οι ηλεκτρονικο'ι φίλοι του FacebookοοK...
κουράγια αναγνώστη! τα λέμε εν καιρώ...

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!