Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

1,2,3 Πολλά Πολυτεχνεία!!!

καλημέρα αναγνώστη μου, δακρυσμένε από την χθεσινή πορεία....
Τι κάνεις? πως εισαι? ξεβρώμισες ρούχα παπουτσια και την λοιπή εξάρτηση από τον καρκίνο που μας ψεκασαν τα κολόπαιδα πάλι εχθές? 
Εαν ο θεός υπήρχε, αναγνώστη μου, θα ήταν αναρχικός. Τι βροχα ήταν αυτή??Να ειναι καλά τα συννεφάκια!!!Και έβρεχε και έριχνε μπόρα και γινόμαστε παπιά στην κλαυθμώνος. ΚΑι να μην ξεκινάμε να φύγουμε και τα παιδιά με το μπλόκ του "18 ΑΝΩ" να βαράνε τα ταμπούρλα...
Πολλοί μπάτσοι, αναγνώστη μου...Μπααααατσοοο να δουν τα ματια σου...Μπάτσο!!μπυροκοιλιές αριστερα, δεξιά και επί τα αυτά. ...Πολυ μπάτσος. και κάτι παλληκάρια!!Αψηλα, καλογυμνασμένα σαν σταυραετοί ήτουνε(ολοι 1,50, με κάτι κοιλιες σαν απέναντι σαν θαλάσσιοι λεοντες)
Και οι διαδηλωτες..κακα παιζάκια...Σταματησε η βροχή και ήθελαν να ξεκινήσουν..τς τς τς!!!Που πας διαδηλωτή μου μουσκεμένε? Πέρασαν οι ορδές της βασίλισσας της κυτταρίτιδας;(aka Αλέκα Παπαρήγα)
Που θέλεις να πας εσύ?
Και για να μην παρεξηγηθούν τα μπατσακια στο ύψος της MArfin στην Σταδίου, αρχισαν να ρίχνουν τα καθιερωμένα ασφυξιογόνα έτσι για το "καλως όρισες" βρε αδερφέ! 
Και εκεί κολλάει η βροχή!!Διότι θα είχαμε καεί αναγνώστη μου και θα ειχε σχολάσει η πορεία πριν καν αρχίσει.
Όπως επίσης να ειναι καλά τα παιδιά με τα αντιόξινα αυτα τα γλυκά, που μας προετοίμασαν. Ευχαριστώ!!
Και πάμε και προχωράμε...Χαλαρα...Στο μπλοκ που ηταν πολύ πολύ οργανωμένο...Με τις μάσκες μας και όλα μας...
Και προχωραμε...ξερεις τωρα:"Οι μπάτσοι ειναι αδέρφια μας και εμεις αδερφοκτόνοι", "να καεί να καεί" και άλλα ομορφα και διδακτικά..
και μας κάνουν ένα ντου απο το πουθενα τα κολοπαιδα, λίγο πριν την πρσβεία και γίνεται του Πολυτεχνείου...Ενα παιδάκι που ειχαμε στο μπλοκ αρχισε να κλαίει με το που επεσε η πρώτη κρότου λάμψης..Χαμος σε λέω...Αλλά απτόητοι συνεχίσαμε...
Να ευχαριστήσω ακόμη μια φορά την κυρία που με κέρασε αντιόξινο και τον κύριο που μου έβαλε κολλυριο στα μάτια. Και την Αντζελινα και Δωριτο για το Maalox!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!
Το βιντεο ειναι απο το γειτονικό Blog:http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/



και οι φωτογραφίες από το indymedia:









και εδώ θα σου δείξω τα Πασπιτάκια που κατέβηκαν ειρηνικά στην πορεία!!!
Αυτα αναγνώστη μου!!να ειμαστε καλά!!!!!!Και οπως είπε και ενας διαδικτυακός φίλος από την πορεία στα Γιάννενα:
"Αυτοί με τις στολές που είναι στη γωνία
σκοτώνανε τ' αδέρφια μας το 73..."

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!