Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Αθήνα, η γριά πόρνη που ξυρίζει τα πόδια της

Γεια σου Αναγνώστη μου εκλογοπλάνε...
Τι κανεις? Πως πάει ο προεκλογικός αγώνας? Όλο και κάποιος φίλος/ συγγενής σου, θα είναι υποψήφιος και εσύ θα τρέξεις στο χωριό σου να τον σταυρώσεις...
Δεν πάω πουθενά. Αν και το αγαπημένο μου ξαδερφάκι ειναι υποψήφιο, βαριέμαι και δεν έχω και φράγκα να ανέβω στο χωριό να την ψηφίσω. Ασε που απέχω από την διαδικασία, ότι και να λένε. 
Θα σου μιλήσω για την κυρία Αθήνα σήμερα. Γιατί?
Γιατι διάβαζα σε μια Free press εφηρεμίδα για τον δήμο της Αθήνας και για τα χρέη που του φόρτωσε ο Ομερ Πριόνης , ο Νικήτας ο Δεντροφάγος και τα έχω πάρει με τα ζωα που τον φηφισαν και θα τον ξαναψηφίσουν. Αλλά τρεφει τόσες οικογένειες, τόσα κουκιά πρέπει να πάρει.
Δεν εχω καταλάβει τι ρόλο βαράει στην πολιτική σκηνή ο Νικηταρας. Αυτός έπρεπε να απολαμβάνει τον ερωτα σε καμιά παραλία της Καραϊβικης και όχι να το παιζει δημαρχος. Να καθεται στην Κοτζιά και να βλέπει τα πρεζάκια και να χαίρεται. Ειναι μια κομπλεξικη παλιόγρια που δεν έχει αποδεχθεί την σεξουαλικότητά του, αναγνώστη μου και αποφάσισε να μαμήσει την Αθήνα.
Θα σου πω τι μου αρέσει στην Αθηνούλα:
Πρωινός καφές σε πλαστικό στο Παρκο της Ναυαρίνου. Να μετράω τα αυτοκίνητα και να το φαντάζομαι γεμάτο με παιδιά.
Οι κυριοι με λουλουδια στην γωνια Στουρνάρη και Πατησίων.
Η μαμά Μουσουλμάνα με τα παιδιά της στην Αγ. Μελετίου.
Οι έφηβοι που φιλιούνται στο μετρό. 
Τα μπαλκόνια της. 
Οι νερατζιές στην Μ. Βόδα
Η Πλάκα και το Θησείο. 
Μπουγάτσα στο χερι και ανεβαίνουμε την Σόλωνος. 
Η ακαδημία Πλάτωνος. 
Η ανηφόρα Γκύζη.
το Α' Νεκροταφείο 
η Ηρακλειδών στο Θησείο
το Μπλε
Καφες στην Κοραή
Του Ψυρρή 
Για να μην πολυλογώ την αγαπάω την Αθήνα(και αυτή η αναρτηση θυμιζει λογο υποψήφιου συμβούλου)
Δεν μου αρεσει να μετράω καθε μέρα περισσότερους άστεγους. Τα παιδια που ζητιανέυουν, οι άστεγοι(που μπορεί ανά πάσα στιγμή να γινουν πολτος σε σκουπιδιάρα), ο γερος κυριος που μοιράζει φυλλάδια στο μετρό, τα πρεζάκια και η αναλγησία του δήμου και της Πολιτείας στο θέμα αυτό. Το γήπεδο του Παναθηναϊκου. Τα συντρίμμια της Κολούμπια. 
Ο αγιος Παντελεήμονας και οι Ελληνάρες του. Τα σκατά των σκύλων στα πεζοδρόμια. Η έλλειψη πεζοδρομίων.
Οι βλάκες που βάζουν φόλες στα αδέσποτα και βρίσκουμε τα πτώματα τους στην Φωκίωνος. Το περίπτερο του Κακλαμάνη στο Σύνταγμα. Η βουλή. Η Ερμού.
πφφφ..Νομίζω ότι έχουμε μια σχέση σαδιστική και μαζοχιστική με την Αθήνα, αναγνώστη μου. Την μισούμε και την ποθούμε ταυτόχρονα. Την αγαπάμε, αλλά δεν την προσέχουμε. Εκλέγουμε τον ένα πιο άχρηστο δήμαρχο από τον άλλο...
Μισούμε την γειτονιά μας. Παρατάμε σκουπίδια όπου να είναι και δεν μαζευουμε τα κακάκια του σκύλου μας...
Αθήνα..Αγαπάμε να σε μισούμε...Καλη συνέχεια αναγνώστη μου. Φιλιά

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!