Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Σήκω Ανδρέα να δεις το Ε.Σ.Υ σου!!!Ή Το φακελάκι ζει!

Καλημέρα Αναγνώστη μου, ΔΝΤιασμένε!!!Ελλάς- Ιρλανδία Συμμάχια!!!Θα μας στέλνουν ουισκάρες και εμεις τσίπουρο. Ποιος ειπε ότι στην χούντα του ΔΝΤ δεν μπορούμε να περάσουμε καλά? Θα γίνουμε όλοι αλκοόλες, να πάθουμε κύρωση του ύπατος να τρώμε τζάμπα στα νοσοκομεία!!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!Ξυπνησα με όρεξη σήμερα αναγνώστη μου!!!Εγινε κατι χθες στην μεγάλη οικογένεια του fb που οση σοδα και να πιεις δεν χωνεύεται με τίποτις...
ΧΑζολόγαγα και περίμενα να ερθει η ρημάδα η όρεξη να βάλω τον πισινό μου κάτω να διαβάσω...Πουθενά..και γκνταπ σκαει η ειδηση: Πατέρας φίλης στο fb . καρκινοπαθής και ηλικιωμένος.  Πηγε στο "Ελπις" την Παρασκευή και το Σάββατο του έκαναν εξιτήριο. Χειροτέρεψε ο ανθρωπάκος. Τον πήγε η κοπέλα χθες στο "Αλεξάνδρα" και τον έβαλαν σε ράντζο τέρμα Θεού, αρχή Αλλάχ. Εκανε φασαρία η κοπέλα και ο διευθυντης του νοσοκομειου κάλεσε τους μπάτσους. 
φαντάσου: να εισαι άρρωστος βαριά, να πονάς και να εχεις ενα "κύριο" Λεβεντάκη (νομίζω) να σε απειλει..Και οι μπάτσοι τα μαλακιστηρια που δεν σέβονται κανένα και τίποτε, να θέλουν να σε βάλουν μέσα. Με τα πολλά βρεθηκε κρεββατι στο Σεισμανόγλειο. Πηγε με καθυστερηση το ασθενοφορο και 21,00 το βραδυ ο ανθρωπάκος ηρέμησε. Βαριά άρρωστος με καρκίνο και τον ειχαν ολη την ημέρα να τον τραβάνε!!!
ΕΕΕλλααα ρεεε!! Σαν τα σκυλιά θα ψοφάμε αναγνώστη μου τούδε και στο εξής. Και δεν υποβιβάζω τα ζωα. Υποβιβάζω την κυβέρνηση και τα όρνια που τους ψήφισαν.
οχι οτι εγω ειμαι καλύτερη. Αλλά δεν τους ψήφισα και εχω καθαρη συνείδηση. 
Και κατι πίπες των ΠΑΣΟΚων του στυλ:"τους ψηφισες δεν τους ψηφισες και εσυ τους λουζεσαι" βρώμισαν ναφθαλίνη.
Το θεμα μας δεν ειναι αυτό. Το θέμα μας ειναι οτι εν ετη 2010 και αφου το ΕΣΥ λειτουργει 20 χρονια στην Βόρεια Ουγκάντα, θα έπρεπε ολοι οι λανθρωποι να αντιμετωπίζονται στα νοσοκομεια ως ίσοι.
Δεν κακίζω τις νοσηλέυτριες, αλλά τα γιατρουδάκια. Δεν λογίζουν το επάγγελμα τους ως λειτουργημα αλλά ως μέσο πλουτισμου. Θυμάμαι τον παπού μου. Τι γαρίδες τους κουβάλαγε, τι ψάρια, τι λεφτα τους έδινε. και αυτοι του πούλαγαν ελπίδα και του άλλαζαν τα χάπια.
Κανουν κουμάντο στην εργασία των νοσηλευτριών(ενω τα κρεββάτια δεν ειναι δουλεια τους) και πλουτίζουν απο την αναγκη.
Και σιχαινομαι που εδω και τοσα χρονια ισχύει το ίδιο. 
Και οταν βαριούνται γινονται βουλευτες να παρουν σύνταξη, από τον ελληνικό λαό.
Όλο το κυνοβούλιο ειναι γεμάτο απο δαυτους.
Σε αφηνω τωρα. και αν αρρωστησεις μακρια απο τα νοσοκομεία....

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!