Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2011

Παιδεία:η φτωχή συγγενής

καλησπέρα Αναγνώστη μου!πολλά λαλα σου χαριζω τελευταία αλλά από λογακια τίποτις...πως είσαι? πως πάνε τα κέφια?
Στο ηρωικό δυάρι στο κέντρο της Αθήνας η ζωη κυλάει βαρετά. Διαβασμα, τρέξιμο αριστερά δεξιά, φωτογραφικές εξορμήσεις, δαγκώματα από την Νταίζη. Περνάγαμε ωραία με μια μικρή παρέα...
Σε ενα διάλειμμα καπου στο πάρκο στην ναυαρινου, ενω φωτοσυνθετα σημερα το πρωί άκουγα μια συνέντευξη της Διαμαντοπούλου, σε ποιον άλλο? Στον Μπαμπίνο τον Παπαδημητρίου.
Η Διαμαντοπούλουπου λες στελεχος του ΠΑΣΟΚ χροοονια τώρα μπηκε τσαμπουκαλεμένα στην κυβέρνηση με σκοπό να διαλύσει το εκπαιδευτικό συστημα από τα θεμέλια του.
Ο στόχος κάθε υπουργου Παιδείας, από τότε που συστάθηκε το εν λόγω Υπουργείο ειναι να αλλάξει την εκπαιδευση. Απο τις καταλήψεις του 90' -'92(ημουν μικρή και μπορεί να ανατρέξεις στα κιτάπια του γούγλη), μεχρι τον Αρσενη και τον Ευθυμίου, το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ  εχουν αποδείξει πόσο τοξικα  ειναι για την παιδεία. το "ΨΩΜΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ", μας τελειωσε απο αυτους που το φωναξαν τότε...
τι ειναι όμως Παιδεία?
"παιδεία είναι η σχεδιοποιημένη ή αυθόρμητη πρακτική, γνωστική, ηθική, αισθητική, διανοητική κ.ο.κ. επίδραση που ασκείται στα μέλη της κοινωνίας, ιδιαίτερα από την εκάστοτε ώριμη γενιά στη νεότερη. Είναι το συνειδητά ή αυθόρμητα συγκροτούμενο σύστημα κοινωνικών παραγόντων που επιδρούν καθοριστικά στην ανάπτυξη των ατόμων, η ενότητα όλων των μέσων, των τρόπων και των μορφών (διαγενεακής και μη) αλληλεπίδρασης των ανθρώπων που εξασφαλίζει την αναπαραγωγή και ανάπτυξη της ζωής και του συνόλου του υλικού και πνευματικού πολιτισμού. Με τη στενή έννοια του όρου, παιδεία (αγωγή, διαπαιδαγώγηση) είναι η διαμόρφωση και ανάπτυξη των φυσικών, ηθικών, αισθητικών, και (δια - ) νοητικών δυνάμεων του ατόμου, ενώ εκπαίδευση (μόρφωση) είναι η διαδικασία εξοπλισμού του ατόμου με πρακτικές δεξιότητες, εμπειρικές και θεωρητικές (επιστημονικές) γνώσεις."
πηγή:politikokafeneio.com
Οπως καταλαβαίνεις πολύ καλά η μανδάμ Αννούλα, εχει ως στόχο να το καταλύσει αυτό. Να μας κανει αμόρφωτους ωστε να καταπίνουμε αμάσητα τους λαϊκισμους που πουλάει μέσω των ΜΜΕ.
Προτείνω την απαγόρευση της Παιδειας, την κρίση της ως παράνομη. Τοτε να δεις που όλοι οι νέοι θα γίνουν Γλυκατζη Αβελέρ. θα ξεφυγουν από το βαρετό τυποποιημενο σχολειο(σε οσες περιοχες ειναι τυχεροι και το έχουν ακόμη)και θα αυξάνουν την αδρεναλίνη τους με σχολεια τύπου "κρυφό σχολειό".
Βημα προς τα πίσω? 
Τι τα θελουμε μανδάμ τα σχολεία, αφου εχουμε ωραιότατες κουφάλες και σπηλιές? Ετσι γλυτώνεις και τα κονδύλια για την παιδεία και τα παιδιά μας ζουν ενα είδος περιπέτειας...
Εκανε παραλληλισμό η κυράτσα αναγνώστη μου, το ΠΡΟΤΥΠΟ ευρωπαϊκό σχολείο Βρυξελλών με αυτό το έκτρωμα που θέλει να δημιουργήσει. και ο Μπαμπίνος από διπλα να γλυφει καλά καλά την Αννούλα για να μην χασει τα 5000 τον μήνα που κερδίζει απο τον Αλαφούζο, για να το παιζει κολοκαθαριστής.
Τι λες κυρά μου?Διαβασε τον κανονισμό λειτουργίας και τον οδηγό σπουδών του εν λόγω σχολειου και μετά ελα και πες μας τις μπαρουφες σου. Το μονο κοινό με τα ελληνικά δεδομένα ειναι τι εχει και αυτό 30 μαθητές/τμήμα.
Αλήθεια εχεις περάσει ποτέ εξω από μονοθέσιο σχολειο? Αλήθεια ξέρεις αριθμητική? Ελεγες το πρωί ότι δεν μπορει να λειτουργήσει μονοθέσιο σχολειο με ενα δάσκαλο να εχει 60 μαθητες σε εξι ταξεις...και εσυ συγχωνσυεις 2 μονοθεσια σε ενα μονοθεσιο aka 120 μαθητες με ενα δασκαλο(χονδρικα).
Δεν σου την εμαθαν καλά την αριθμητική στο ιδιωτικό που πηγες...
Αναγνώστη μου όπως είδες απόψε δεν απευθυνθηκα σε εσενα αλλά στην κερά Αννα την μποτοξιακή....
Φιλουρες...περι σχολικου Καλλικράτη δες εδώ:


http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=259173



Ποσοι μου είπαν γεια!!!!