Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

Happy Birthday!

Χρονια πολλά σε ενα μικρο μικρο αγόρι.. Να είσαι πάντα φωτεινός, χαρούμενος και ευτυχισμένος! Κακό να μην σε βρει και τα δάκρυα που θα βρέξουν την φατσούλα σου να ειναι χαράς... Σ' αγαπάμε πολύ όλοι και όλες γύρω σου..
όταν εμφανίσθηκες Άγγελε μου, κανεις δεν είχε ξαναδει τόσο μικρό πλάσμα...Σε κρατουσαμε σαν κουκλα και σου φερομαστε σαν κουκλα. και να που μεγάλωσες και κάνεις το συμπαν λευκό γελαστό και διαφορετικό! Εισαι απο τα πιο ομορφα πρόσωπα που έχω δει..
Σε λατρεύω μικρέ μου χουζούρη, μικρέ μου καουμπόυ, μικρέ μου μεταλλά!
Σου χαρίζω εαν αό τα πιο γλυκα videos του tube και μια απο τις πιο ζεστές καρδιές του κόσμου!
Περιμένω την επάνοδο σας, γιατι μου λείψατε..!
Χρονια απειρα μωρο μου γλυκέ μου, μικρέ μου Αγγελε-Ωρίωνα. Ενας Άγγελος και ένα αστέρι! Αυτό είσαι(δεν μπορώ να σταματήσω να γράφω!)

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!