Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Το Λαλα των πυροβολημένων ονειρων

Καλημέρα Αναγνώστη μου βαριεστημένε! Σημερα ειπα να χαζολογήσουμε λίγο και όχι να γκρινιάξουμε. Εχω μια διαθεση χαλαρωτική.
Πέμπτη σήμερα 8 του Δεκέμβρη ερχονται τα x-mas και μαζί με αυτά ο νέος χρόνος... και είμαστε όλοι χαρούμενοι που το δισεκτο 2012 ειναι προ των πυλών. Ναιαιαι!!! Το 2011 αν και νορμαλ ετος, μας πηγε τόσο καλά,που θα ερθει το γρουσουζικο 21012 και θα μας τα χαλάσει....
Σαν σήμερα δολοφονηθηκε ο John Lennon και γεννηθηκε ο jim Morisson.
Ειδωλα μου απο την εφηβεια αμφοτεροι.. Οχι μονο ως μούσικοι, οχι, αλλά και ως χαρακτήρες. Μου άρεσε αυτή η αντίληψη που ειχαν και οι δυο σχετικά με τον θάνατο και την ζωή. Ειδωλα που παρά τα χρόνια που πέρασαν δεν ξεθώριασαν ιδιαίτερα και αν δεν ακούω τις μουσικές τους πλέον τόσο πολύ, ακόμη οταν τους ακουω να τραγουδουν ταξιδευω σε εκείνα τα χρόνια, στα χρόβνια του σχολείου.
Τότε που βιαζόμουν να μεγαλώσω. Που ειχα τόσες πολλ΄ςε απορίες και ανησυχίες που δεν είχα αφήσει βιβλίο για βιβλίο,μουσική για μουσική και ταινία για ταινία. Βαριόμουν το σχολείο και τις ώρες του μαθηματος διαβαζα από Κάφκα μέχρι Εντνα Ο' Μπράιαν και στα αυτιά μου ψθιριζε ο Τζιμ το "riders on the storm" μέσω του πανάρχαιου walkman που μασαγε τις κασέτες..
ωραία χρόνια αναγνώστη μου. Ονειρεμένα. Τοτε που οι φωτογραφίες ήταν τυπωμένες σε φιλμ και μαζευα το χαρτζιλικι μου σταγονα σταγόνα για να αγορασω καρουλάκια ασπρόμαυρα.
Και φτάσαμε στο 2012 σχεδόν. Το Νταμαζάκι μεγάλωσε και αυτή η κολοκατάσταση σκοτώνει τα όνειρα του ένα ένα. Ακόμη διαβαζω ότι πέφτει στα χέρια μου, μονο που το walkman αντικαταστάθηκε απο mp3όφωνο, στα αυτια δεν ψιθυριζει πια ο Jim αλλά, τελευταία οι floyd(σιγα την μουσική εξέλιξη χιχιχιχι!) τα καρουλάκια αντικατασταθηκαν με κάρτες μνήμης και ο σκοτεινός θάλαμος απο τον Η/Υ.
και αυτή η κολοκατάσταση πυροβολεί τα όνειρα. Τα ονειρα μιας ηλικίας που ειναι θεωρητικά η παραγωγικη στην ζωή ενός ατόμου.
Ανεργία να καλπάζει στο 25% (η καταγεγραμμένη), η φτωχια να αγγιζει 2,000,000 Ελληνες, οι φόροι να αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο...
Συλλήψεις χωρίς λόγο, μπάτσοι παντού να βολτάρουν τις μπυροκοιλιές τους γεμάτοι περηφάνεια για την βλακεία τους. ναι γιατί ειναι τεράστια εξυπνάδα να παίρνεις 700-1000 ευρώ για να βαράς και να συλλαμβάνεις πιτσιρικάδες και να περιφέρεσαι άσκοπα ενίοτε στους δρόμους μια πόλης παίζοντας το εξουσία.
Αυτή την στιγμή, Αναγνώστη μου στην ΓΑΔΑ, υπαρχουν συλληφθέντες από την προχθεσινή πορεία. Πιτσιρικάδες πολλοι απο αυτους ενδέχεται να ειναι ακόμη στην κατάσταση που ημουν εγω καποτε(αυτη που περιγράφω πιο πάνω), στους οποίους έχουν φορτώσει κακουργήματα. Οι γονείς απαγορεύεται να μπουν μεσα να τους δουν, ενώ έχουν υποστεί ξυλοδαρμό, ειδικά μετά την προσαγωγή τους. Κοινώς αντι να τα πυροβολήσουν ως άλλοι Κορκοναίοι με ποινές τα καταδικάζουν σε κοινωνικό θάνατο.
Τι αλλο να σου πω Αναγνώστη μου? Το καθεστώς βγάζει νύχια και γδέρνει όποιον τολμά να αντιστέκεται και να ονειρεύεται/φαντάζεται αλλους κόσμους..Εκείμ που το 99% των ανθρώπων θα απολαμβάνουν ελευθερία και όλα όσα απολαμβάνει σήμερα το 1%. Γιατι ναι μεν ειμαστε η πλειοψηφία αλλά η πλειοψηφία έχει περισσότερα όπλα και μας πολεμά..και εμείς τι έχουμε? Τις καρδιές και τα σώματά μας...
και όπως είπε και ο Lennon: "ένα όνειρο που το ονειρεύεσαι μόνος είναι απλό όνειρο. Ενα όνειρο που ονειρεύεσαι με άλλους είναι πραγματικότητα"
Ας ονειρευτούμε λοιπόν ελευθερία.

The Doors-Riders on the storm


Ποσοι μου είπαν γεια!!!!