Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

17/06/2009

Αναγνώστη μου...Σου το είπα ότι θα ακούσεις νέα μου νωρίς...
Εκεί που καθόμουν ήσυχα ήσυχα το πρωί και άκουγα φρόνιμα φρόνιμα ραδιόφωνο τσουπ!!! έσκασε η είδηση...
"Νεκρός αστυνομικός της Αντιτρομοκρατικής από σφαίρες αγνώστων στα Πατήσια..."
Στην αρχή να ειμαι ειλικρινής δεν το συνειδητοποίησα αυτό που άκουσα.Θες η νύστα, θες η φυσική αναισθησία μου..δεν ξέρω...
Εντάξει αυτό διήρκησε λιγα λεπτά...
Μιλάμε για θάνατο ΟΚ? Για άνθρωπο...ο οποίος βρισκόταν μέσα στο υπηρεσιακό του όχημα και φρουρούσε μάρτυρα κατηγορίας στην υπόθεση του ΕΛΑ...
ΕΛΑ εδώ σε θέλω...
Το φίλτραρα μετά...
Μάρτυρας κατηγορίας...ΕΛΑ...Τρομοκρατική οργάνωση...φρουρός του μαρτυρα κατηγορίας...Ε όλα εγώ θα σου τα λέω?
Ωραία λέω..αρχίσαμε τις λαλακίες πάλι...
στην πορεία της ημέρας έμαθα και άλλα πράγματα για τον άνθρωπο που σκοτώθηκε...
Πατέρας μικρού παιδιού,με ανθρώπους που τον αγαπούσαν και τον σεβόταν γύρω του. Ίσως να έβλεπε αυτή την εργασία καθαρά βιοποριστικά αναγνώστη μου. Ίσως να την μισούσε, ίσως και να φοβόταν για κάποιο τέτοιο περιστατικό.
ο άνθρωπος δεν σήκωσε εν προκειμένω το πιστόλι του να στοχοποιήσει κανέναν, ήταν απλά στο οχημα της υπηρεσίας του και στοχοποιήθηκε ο ίδιος... εικοσιτρεις σφαίρες δεν είναι και λίγες...
Δεν είμαι υπερ των αστυνομικών ρε συ αναγνώστη... Ποτέ δεν ήμουν και δεν θα είμαι...
Εχω γνωρίσει μπάτσους και μπάτσους...Μπάτσους που ακόμη και με τα πολιτικά φορουν στολή, αλλά και μπάτσους που μισουν το επάγγελμά τους...Θα μου πεις αφού το μισουν γιατί το εξασκούν? Ε, ας είμαστε ειλικρινείς τα δυο μας μιλάμε...Πόσοι είναι εκείνοι που αγαπουν το επάγγελμά τους? Οι στατιστικές δείχνουν ότι το μεγαλύτερο δείγμα του πληθυσμου δεν ασχολείται με αυτό που αγαπά πραγματικά...και ένα μεγαλύτερο δείγμα μισεί κυριολεκτικά την δουλεία του(σωστά το έγραψα...)
Έτσι και κάποιοι μπάτσοι που ξέρω..Άνθρωποι με οικογένειες, με γόνείς και φίλους. Άνθρωποι που δεν αξίζουν τέτοιο τέλος...Και γιατί?ε? γιατί απλά έκαναν αυτό που τους είπαν..
Δεν είναι όλοι οι μπάτσοι δολοφόνοι. Και να σου πω την αλήθεια εαν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι θα έπρεπε να ξεσηκωθουμε και σήμερα αναγνώστη μου...
Ποια είναι η Σέκτα σεχτα ή οπως σκατά λέγεται εκείνη που έπρεπε να αποφασίσει για την ζωή ενός ανθρώπου?
Είδες να κατεβαίνει κανείς στον δρόμο σήμερα? Τι διαχωρίζει τις δυο δολοφονίες?
Ενα παιδί έχασε τον πατέρα του σήμερα... Γιατί? (όπως μια μάνα είχε χάσει τον γιο της 6 μήνες πριν)
τα δυο περιστατικά εχουν για εμένα τη ίδια βαρύτητα αναγνώστη μου...
Δυο δολοφονίες, δυο ανθρώπινες ζωές, πολλοί αγαπημένοι πίσω...
"Γύρω γύρω όλοι και στην μέση ο Μανώλης..." παίζουν οι αρμόδιοι...γιατί σε αυτή τη χώρα πάντα το χωριό καίγεται και η γριά χτενίζεται...
Μην χανόμαστε αναγνώστη ε?!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!