Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

Πω πω χαθηκαμε!!!!!

Πω αναγνώστη μου!!!!Ένα μήνα έχουμε να τα πούμε ρε συ!!!!Πως σε παράτησα έτσι καλέ μου?Καλα ήταν ενας μήνας γεμααάτος..τελευταία φορά που τα είπαμε ηταν τότε με τον πυροβολισμό του αστυνομικού, εδώ στην γειτονιά μας... Έτρεξε νερό στ' αυλάκι απο τότε πολύ... Αρκετά τα κρούσματα της νέας γρίπης αναγνώστη μου στα 323 φτάνουν αυτή τη στιγμή τα 200 εχουν ιαθεί πλήρως...Απλά σε ενημερώνω...
Καλοκαίρι βλέπεις αναγνώστη μου και οι προβληματισμοί δεν είναι τόσο έντονοι... Τι προβληματισμούς να έχουμε άλλωστε? Εχει γίνει το μυαλό μας πουρές από την ζέστη και την απραξία των πολιτικών μας. Παραλίγο να πνιγεί ο Γιωργάκης... Δηλαδή αυτό το πλάσμα θα γίνει ο αυριανός πρωθυπουργός..Αυτό το fit αγόρι που αυτοτραυματίζεται... Αν τα κάνει αυτά στον εαυτό του, τι θα κάνει στην Ελλάδα, ο Γιαχβέ και η ψυχή του.θα βάλω την γιαγιά μου να το ξεματιάσει. Βέβαια. οπως ξέρεις, αναγνώστη σε τέτοιες μαγγανείες δεν πιστευω. Αλλά εαν ειναι για το καλό της χώρας ,χαλάλι του του αυριανού...Και μια σκελίδα σκορδα να του στείλει, θα της πω...
Βεβαια δεν κάνει διακοπές το fit boy αναγνώστη μου...Στα νησάκια τρέχει για συνέδρια..Εμ τι? Δεν ξεκουράζεται ποτέ ο πολιτικος. Εξαπολύει και έντονη κριτική στην κυβέρνηση που έχει ως αρχηγό(χα χα χα)το παρακάτω κυριο: τον Κωστάκη ή αλλιώς master του Pro με τον οποιο δεν θα ασχοληθώ και πολύ....Σαν σκορπιός ειμαι εκδικητική, βλέπεις. Αφού δεν ασχολείται εκείνος μαζί μου ως πολίτη , γιατί να ασχοληθώ με εκείνον? Βεβαια θα μου πεις ασχολείται η κυβέρνηση του, η οποια εχει και επιφανή μέλη βλ. Αντώναρος...Εντάξει...Αλά ετσι οπως τον απασχολώ ενα και το αυτό. Και με αυτους και μόνος ίδιος ειναι ο πόνος.
Και έχεις και το Λάος που ανεβάζει τα ποσοστά του δραματικά...Ακόμη και στην εντονα βαμμένη(και βλάμμενη)μπλε Άρτα εμφάνισε σημαντική άυξηση. Λίγο η ξενοφοβία του Έλληνα, λίγο τα ρατσιστικα φαινόμενα στην Αθήνα, καρπώνεται ο Γεώργιος με σήμα τον δράκο(δεν ειναι Γιωργάκης αυτός...κοτζάμ παλληκαρι, ενα μετρο με τρεις εκκλησιές να κάνουν κυριακάτικο πρόγραμμα για παρτυ του) Το θέμα βλέπεις αναγνώστη μου, απασχόλησε και την Ευρώπη. Τόσο που θέλει να μας αγκαλιάσει με τις φτερούγες της, διότι απειλούμαστε, λέει, με αποσταθεροποίηση...
67000 άτομα διέσχισαν την Μεσόγειο και τα καταγάλανα νερά του Αιγαίου(οχι με κρουαζιεροπλοιο σαφώς)και εισήλθαν στην Ευρώπη(που αυτή μας μάρανε). Το γεγονος αυτό δεν περασε απαρατηρητο από τον Γεωργιο, ο οποιος με την άκρα δεξιά που εκπροσωπεί(και οχι μονο αυτός)πυροδοτεί κοινωνικές εντάσεις που προκαλούνται από την παρουσία μεγάλου αριθμού παράνομων μεταναστών.(ρέντα εχω σήμερα)
Παρόμοια φαινόμενα ταλανίζουν και άλλες Ευρωπαϊκες χώρες της Μεσογείου.
Μια απο αυτες ειναι και η Ιταλια. Η οποια μπορεί να κυβερνάται από πρωθυπουργό πηδήκουλα(συγνώμη αλλά πως αλλιώς να τον πω?), αλλά εχει και εναν υπουργο Εσωτερικων ο οποιος ειναι ηγετικό στέλεχος της Λεγκα του Βορρά με τ' ονομα.Αυτοί λοιπόν οι τύποι πρότειναν τα σκάφη που μεταφέρουν παράνομους μετανάστες να γίνονται δεκτά με "βολές κανονιού".. Χα! Καλό,ετσι?
Και μου λες αναγνώστη μου να ασχολειθώ με την επικαιρότητα. Αφου από οπου και να την πιάσεις βρωμά και ζέχνει.. Σαν το κεντρο της Αθήνας που βρωμοκοπά κάτουρο αλλά εμεις το χαρακτηρίσαμε ιστορικό και κάνουμε και βόλτες τους τουρίστες(έλληνες και ξένους) ωστε να δουν την εξελιξη του αρχαίου πνευματος(του αθάνατου, ντε)
Αλλά αυτό που μας φταίει είναι οι ξένοι..δεν ειμαστε εμεις όοχιι..Εμεις ειμαστε Ελληναρες έξω καρδιά που έχουμε bright sun και bouzouki και mousaka..Που σνομπαρουμε κάποιες εργασίες χειρωνακτικές ως επι το πλείστον(ειδικά σε αγροτικές περιοχές) αλλά μουρμουρίζουμε για την ανεργία και για το γεγονός ότι οι ξένοι μας παιρνουν τις δουλειές...
Δεν φταίμε εμεις που κλείνομαστε στο παραβαν με το σταυρωμένο ψηφοδέλτιο και ψηφίζουμε τον "λαλακα"(αλλά τι να κανεις βρε παιδί μου βόλεψε την Καιτουλα μου στο δημόσιο). Δεν φταίμε εμεις που δεν καθαρίζουμε λίγο έξω απο το σπίτι μας και ζούμε μεσα στους μπίμπα σκουπιδοτενεκέδες...Σκουπίδια γέμισε η ζωή μας αναγνώστη μου...Στους δρόμους στην TV και στις εφημερίδες...Γιατί η τεχνη, το μονο όπλο εναντια στην ασχήμια, εχει ξεχαστει στην χώρα αυτή και όλα τα όμορφα της φαίνονται μόνο έξω... Που στην τελική ξεχάσαμε τι σημαίνει τέχνη...
Που τους αφήνουμε να κουμαντάρουν τις ζωές μας κόβοντας τα λιγοστα κέντρα της τσιμεντουπολης μας, κανοντας τις παιδικες χαρες parking και τα πάρκα μας γιαπια...
Που κανεις δεν αναρωτήθηκε ποτε που έδωσαν οι τράπεζες το κρατικό βοηθημα...Που τρωγονται τα χρήματα των δήμων...
Που η νεολαία έχει φωνή αλλά όλοι προσπαθουν να της το βουλώσουν...
ποιοι φταίνε ρε συ? Εκείνοι ή εμείς?
και δεν δεχομαι τα μοιρολατρικα του στυλ¨"κοινο το φταίξιμο"
Γιατι δεν είναι κοινο...Εσύ και εγω και οι πριν απο εμας φταίθνε...Αυτούς διαλεξαμε και αυτοι τα έκαναν σαλάτα χωριάτικη με κάππαρη... Αρα εμεις φταίμε αναγνώστη μου...Γιατι σβήσαμε μονοκοντυλιά τοσα σκάνδαλα και τοσα φαγοπότια που έγιναν στην πλάτη μας..
Σε αφήνω με Άσημο..
Σε φίλώ..Ασε που έτσι οπως την βλέπω την δουλεια Τον αυγουστο με τους κολιούς θα τα πουμε....

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!