Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

Εκλογές και αλλαγές!

Καλημέρα αναγνώστη μου! Τι κάνεις βρε εσύ? Πως πέρασες μια εβδομάδα χωρίς εμενα?
Κατ' αρχήν ελπίζω ειλικρινά να μην πήγες να ψηφίσεις...ΟΙ λόγοι είναι πολλοί, αλλά μ' αρέσει πολύ το γεγονός ότι όλοι όσοι δεν ψήφισαν θεωρούνται καταπτυστοι , μιαροί και πρέπει να διωχθουν από την χώρα... Και όλοι όσοι σύρθηκαν στα χωρια τους ή στα εκλογικά τους ατικά κέντρα να τους πετάνε πέτρες...
Εχω και άλλες ιδέες τιμωρίας μας...
Να μας πάνε όλους στην Μύκονο να παίζουν τέρμα τα ψυχεδελοελληνικά(την μουσική θα την διαλέγει ο Κωστάκης ως τιμωρία για την διαφορά με τον Γιωργάκη)και όλοι εμεις να κάνουμε ένα ατελειωτο party....μεχρι τελικης πτώσεως
Πω πω...εχω και άλλες ιδέες που με φοβίζουν τώρα που τις σκέφτομαι...
Δεν σου τις λέω γιατι επειδή ξέρω τις μαζοχιστικές σου τάσεις θα σου αρέσουν και δεν θα ξανατιμήσεις την εκλογική διαδικασία με την παρουσία σου, μονο και μονο για να τιμωρηθείς!
Εχω νέα να σου πω αναγνώστη μου...
Κατ' αρχήν αλλάξαμε όνομα..Δεν ξέρω εαν σου αρέσει, το σκέφτηκα στο πλοίο του γυρισμού όταν έβαζα κάτω το μυαλό μου να σκεφτώ...
Σκέφτηκα που λες την βαβούρα με τις εκλογές που τελικά νόημα δεν έβγαλαν για τις πολιτικές προτιμήσεις των Ελλήνων...
Που στην τελική βρε αναγνώστη μου όπως είδες όλη η Ευρώπη αφοδευμένο το έχει το κοινοβούλιο της..Εδώ στην Ελλάδα γιατί το κάναμε τόσο μεγάλο θεμα ακόμη δεν κατάλαβα...
Δεν με νοιάζει τι γίνεται στην Ευρώπη...Από το μικρό μου τουρ κατάλαβα ότι οι άλλες χώρες της Ευρώπης δεν ασχολούνται καν με τα τεκταινόμενα του Κοινοβουλίου. όλοι ενδιαφέρονται για το σπίτι τους. Για τα κοινωνικά προβλήματα τους και για το οικονομικό τους statuw...
Αλλά δεν είναι όλοι οι φτωχοί συγγενεις σαν την Ψωρωκώσταινα μας, απόλυτα εξαρτημένη από την μαμα Ευρώπη...
Το μόνο καλό που μας έκανε αυτο το trust ειναι ότι απλουστευσε πολύ τα ταξίδια στην Ευρώπη...
κατα τα άλλα μας φόρτωσε με δάνεια, τιμωρίες και επιτηρήσεις. κακός μαθητής η Ελλαδίτσα στο οικοτροφείο της Ευρώπης...
Τι άλλο σκεφτόμουν αναγνώστη?
ότι όλα είναι νερό που κυλάει... όταν θεωρείς δεδομένες τις καταστάσεις πάει το έχασες το παιχνιδάκι...εαν δεν δεις όλες τις πιθανότητες πάει, σου λέω...τον έχασες knock out τον αγώνα...
ότι όσο και τρομακτικές να είναι κάποιες φορές οι αλλαγες το θέμα ειναι να τις αφομοιώσεις και οχι να τις φοβηθείς(ακους Λινάκι?). ΟΚ οι αλλαγές δεν ειναι το φόρτε σου αναγνώστη μου αλλά κάνε ενα flash back στα καλοκαιρια τα προηγούμενα...Πόσες αποφάσεις που πήρες τότε δεν άλλαξαν ριζικά και για πάντα την ζωή σου?
Ποσα πράγματα θέλεις να αλλάξεις αναγνώστη? Ηρθε το πλήρωμα του χρόνου....
Αντε σε αφήνω τώρα να σκεφτεις σοβαρα οσα σου είπα...
Καλο καλοκαίρι να έχουμε!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!