Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009


Αναγνώστη μου... Σε προεκλογικό ρυθμό το ntamazaki φροντίζει να σε ενημερώνει και να γκρινιάζει μέσα από τους περιπάτους στην εξοχή του Internet... Σήμερα δεν έχει τέτοια.. Θα σου διηγηθώ ένα εφιάλτη που είχα πρόσφατα. Γιατί είπαμε. Είμαστε ένα blog κοινωνικο/πολιτικο/χιουμοριστικό/ο,τι να΄ναι χαρακτήρα. Έχουμε από όλα βλεπεις..Ξυνάω που λες την Τρίτη το πρωί αναγνώστη μου με ένα τραγούδι στα αυτιά μου και περίεργες εικόνες.. Λάλησε που λες το ξυπνητήρι και πεταχτηκα τρομαγμένη. Ακουγόταν από κάπου το "enter Sandman" των μεταλλιψα και οι εξής σκέψεις έκαναν βόλτες στο μυαλό μου. Κοιτα αναγνώστη μου ιστορίες που πλάθω:
"Είμαστε λέει σε ενα βασίλειο στην εποχή του Ερρίκου του 8ου. Μεσαίωνας δηλαδή. Στον ρόλο του μονάρχη Ο κύριος Κ. καραμανλης/μπούλης. Βασίλισσα του η Νατάσα/τι κάνει ο άνθρωπος για ενα πτυχίο Ιατρικής και αυλή του οι γνωστοί δολοπλόκοι. Πέθαινε που λες αναγνώστη ο βασιλιάς και είχε που λες και έναν αντίπαλο βαρώνο να του επιτίθεται συνεχώς . Το όνομα του βαρώνου ήταν Γ. Παπανδρεου/θέλω να γίνω καλύτερος από τον μπαμπά μου. Ο οποίος κουβαλούσε πολλά κόμπλεξ από την παιδκή του ηλικια και τα εξέφραζε όλα μέσω τησ ζήλιας του προς τον βασιλιά. Ο οποίος, παρεπιπτόντως, ήταν τελείως άχρηστος. Όλη την ημέρα έπαιζε σκάκι και άφηνε τους υπουργούς του να κυβερνούν την χώρα. Μαντάρα τα έκαναν όπως φαντάζεσαι αναγνώστη μου εκείνοι. Δεινοπαθούσε ο κοσμάκης και συνεχώς εξεγείροταν. έβγαιναν τότε στο δρόμο οι στρατιώτες του βασιλιά οι λεγόμενοι:μπάτσοι και έπνιγαν τις εξεγέρσεις στο αίμα,στις ζαρντινιέρες και σε επιθέσεις με ρόπαλα και "αέριον πυρ".
Κάποια στιγμή μετά από τις σφοδρές επιθέσεις του Γιωργάκη ο βασιλιάς αποφάσισε να παραιτηθει. Είχε κουραστεί και από την απραξία...Και έκανε διαγωνισμό ακοντισμού ανάμεσα σε αυόν και τον Γιωργάκη..."
Ντριιιν...!
άτιμο ξυπνητήρι με ξύπνησε από τις έξι και δεν είδα την συνέχεια... Δεν έχω ιδέα ποιος θα κερδίσει και ποιος θα χάσει αναγνώστη μου.
Το όνειρο δεν ήταν κακό. Από την στιγμή που δεν συμμετείχε ο Αη Γιωργης/χτίζω εκκλησίες το λες αδιάφορο.
Οι απορίες μου είναι δυο:
1 γιατί άκουγα το "enter sandman"?
2 αν βλέπω τέτοια όνειρα στην αρχή...όταν μπούμε για τα καλά στην προεκλογική περίοδο τι θα βλέπω?
Σε αφήνω αναγνώστη μου..και με την φόρα που έχω πάρει θα τα ξαναπούμε σύντομα..πολυ συντομα..
Sweet Dreams! ;-)

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!