Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

Κουτσοί στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα



Αγαπητέ μου αναγνώστη καλημέρα...! Τι κάνεις? Εγώ εδώ στην εργασία μου bloggάρω..Ευτυχώς δοξα να έχει ο Θεος των PC τα blog τα έχουν αφήσει ανοιχτά τα παιδάκια τους τμήματος Internet...
Κοίταζα που λες τις ειδήσεις στο διαδίκτυο/internet whatever και σκέφτηκα τίτλους για τις φετινές εκλογές. Ο πρώτος είναι:"Η κολυμβήθρα του Σιλωάμ" (βοήθεια σας) ενώ ο δεύτερος είναι και αυτός που είδες με το καλημέρα σας...
Να βάλω μια ψηφοφορία να διαλέξεις, αναγνώστη μου? με ενδιαφέρει η γνώμη σου, όπως ξέρεις, γιατί εμείς είμαστε δημοκρατική παρέα.. Λέμε όλοι την γνώμη μου...(μπαίνω στο κλίμα των ημερών)
Πρέπει να σου πω για ποιο λόγο επέλεξα τους τίτλους αυτούς...(Ακόμη και τα αυτονόητα να λέω δηλαδή)
Μα βρε αναγνώστη μόνο η γιαγιά μου δεν έβαλε υποψηφιότητα για βουλευτής ακόμη..ασε που αυτό θα ήταν είδηση!
Ψινάκης, Μπάρμπα, σύξ Νταλάρα, Ζαγοράκης, Ανατολάκης, ο νιος: Αχιλλέας Καραμανλής, ο πρώην αρχηγός της ΕΥΠ...όλα τα καλά παιζάκια μαζί...Σε άλλα κόμματα σαφώς. Γι' αυτό σου λέω:όλοι βουρ στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ...ή εν προκειμένω στην βουλή.
Αυτό δεν είναι χώρα, δεν είναι καν ο μπερντές του Καραγκιόζη. Τσίρκο είναι, Carnival πως να το πω?
Στο ρόλο του Θηριοδαμαστή: Η μερίδα πληθυσμού που είναι πραγματικά σκεπτόμενη και τα βάζουν χωρίς φόβο ,ε τα θηρία. Προσπαθούν να κρατήσουν τις ισορροπίες. Κινούνται σε χώρους αυτόνομους, αντιεξουσιαστικούς, ακραίους αριστερούς. Άτομα προβληματισμένα με την πορεία της κοινωνίας που πιστεύουν στην δύναμη της συλλογικότητας και του αγώνα. Που δεν σκέφτονται σαν μονάδα αλλά σαν σύνολο και έχουν όραμα για την κοινωνία.
Στο ρόλο του clown:Ο Άδωνις/Μπουμπούκος, Ο Αη Γιώργης/βλέπω το Άγιο Πνεύμα/λαϊκίζω αηδιαστικά Καρατζαφέρης και τα καλόπαιδα που έχουν μαζέψει.
Στο ρόλο των ακροβατών: Μάντεψε..Καλά θα σου πώ: Ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ. Έτσι όπως ακροβατεί μεταξύ διάσπασης και μη, με τις συνιστώσες να κάνουν κούνια για τις υποψηφιότητα και ένα τσιπρα με το κοντάρι του να προσπαθεί να ισορροπήσει.
Στο ρόλο του κράχτη/παρουσιαστή: Ο Μπουλης/Κ. Καραμανλής. Γιατί έτσι μας αρέσει...μα τον έχεις δει να βγάζει λόγο? Κουνάει χέρια πόδια σαν το φασουλή..
Στο ρόλο της γυναίκας με το μουστάκι:Ο Γιωργάκης. Λόγω μουστακίου, αλλά και επειδή μου κάνει πολύ γκρίνια...σαν γυναίκα σε κλιμακτήριο φέρεται...
Στο ρόλο του μέντιουμ(πήγα σε μάγισσες , σε χαρτορίχτρες να δω που χάνεται ο Στάλιν όλες τις νύχτες!!):η συντρόφισσα Αλέκα. Την φαντάζομαι αναγνώστη με τσεμπέρι και gypsy outfit να σε λέει την μοίρα σου. Η οποί ειναι μια (κατ' αυτή):ο σοσιαλισμός.
Και πάμε και στα ζώα! Θέλει και ρώτημα?: Οι ψηφοφόροι που και αυτή τη διετία (το λύσαμε αυτό στην χώρα μας..ποιος περιμένει τέσσερα χρόνια?) εμπιστεύονται τον δικομματισμό με μπλε και πράσινους κόκκους. Σαν τις νοικοκυρές που δεν αλλάζουν απορρυπαντικό, γιατί μες αυτό έπλενε και η μαμά τους. Που σαν χάπατα(λατρεμένη λέξη) πιστεύουν ό,τι τους πλασάρουν αμάσητο τα στοματάκια των πολιτικών . Τα στοματάκια με τις τεράστιες μασέλες και τις ξύλινες γλώσσες...
Αναγνώστη μου ζώο και εσύ ζώο και εγώ. Είμαστε όλες ένα μάτσο βιόλες που λέει και ο Τζιπάκος.
Αυτό που με ταλανίζει είναι ότι εμείς είμαστε ακόμη θεατές. Δεν έχουμε γίνει ούτε θηριοδαμαστές, αλλά ούτε απολύτως ζώα. Γιουχάρουμε φωνάζουμε, αλλά νιώθουμε αμφότεροι ότι μας απορροφά το ρημάδι το θέαμα μερικές φορές. Το παρήγορο είναι ότι αυτές οι στιγμές είναι λιγοστές. Όταν έβρεχε νόηση εσύ είχες αφήσει την ομπρέλα σπίτι και εγώ έβαλα για λίγο την κουκούλα.
Κριτική σκέψη έχουμε, ο ρόλος που θέλουμε να παίξουμε είναι εκείνος του θηριοδαμαστής
Οργάνωση, συλλογικότητα μας πρέπει καλέ μου...
Ας γίνουμε θηριοδαμαστές στο τσίρκο τους.
όχι άλλοι στραβοι στον τόπο αυτό.
Τα λέμε σύντομα!
ΥΓ η φωτογραφία είναι κάποιος Αγιος Παντελεήμονας...λογικά

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!