Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

έχουμε εκλογές, μην το γελάς μωρό μου...!


Τι κάνεις αναγνώστη μου? Καλησπέρα και καλή αρχή να έχουμε...Πως κυλάνε τα πραγματα εκει? Εδω οπως τα ήξερες..."σεξ φαι σκατα και υπνος..εργασια και χαρά" οπως λέει και ο Τζιμάκος...
Ειμαστε στις αρχες της προεκλογικής περιοδου...Οι μερες είναι θηλυκες...πονηρες σαν γυναίκα, μεσα στις παγίδες και τα τσαλιμακια... Όλο υποσχέσεις...
Μεθαυριο Βγαίνουν τα ψηφοδελτια των κομμάτων.. Τι έχουμε ακούσει αυτες τις ημέρες αναγνώστη μου...Θα κουφαθούμε στο τέλος. Ενας λαός με ακουστικά βαρηκοϊας θα καταντήσουμε.
Εχουμε δει και έχουμε ακουσει τις τελευταίες μέρες... Τόσα και σενάρια και τα πρόσωπα..ουτε η "Τολμη και Γοητεία τόση ίντριγκα"(αν θες να το πιστεψεις!)
Πολλοί πολιτικοί αναλτές θεωρούν ότι ο Κώστακης έχει κρυμμένους άσσους στο μανίκι τους. Η χώρα αυτή βλέπεις και στην πολιτική να τζογάρει..! Εγω που πολιτική αναλύτρια δεν είμαι(ο Γιαχβέ να φυλάει)αλλά είμαι μια απλή ...απλή ...απλή, τελος πάντων πιστευω ότι το μόνο που θα μπορούσε να κρύβει ο Μπουλης στο μανίκι του είναι καμιά σοκολάτα για την υπογλυκαιμία(το σουβλάκι βλέπεις λεκιάζει). Είναι γάτόνι σου λεει ο χοντρός. Εμένα πάλι της απλης.. απλής..απλής..τελος πάντων περισσότερο στον καστράτο του Αρκά μου φέρνει. Είναι αυτό το ήσυχο βλέμμα του ροφού. Πως να κρατήσεις κακία σε ένα τέτοιο βλέμμα? Τι να τζογάρει που δεν ξέρρει τι να πιάσει και τι να αφήσει. Εχει στήσει ξώβεργες βλεπεις ο Αη-Γιώργης/πρωην μοντελομανατζερ και ό, τι πέσει κάτω το μαζευει. Και απο τους δυο . Μέχρι και το όνομα της πρόσφατα εγχειρισμένης Βασω Παπανδρέου(θεααα με τα το lifting οπώς θα έλεγε και ο Ψινάκης ο παρ' ολιγο υποψηφιο με το ΛΑΟΣ)ακουστηκε.
Ενα κόμμα χωρίς πολιτική πρόταση χωρίς λύσεις στα εμφανή κοινωνικά προβλήματα, με μόνο όπλο τα γαυγισματα του επικεφαλής του και ένα μπουμπουκο/συζυγο Μανωλίδου. Αυτό το κόμμα καταφέρνει να συγκεντρώσει μεγάλα ποσοστά στις μέχρι τώρα δημοσκοπήσεις. Πάτάει βλέπεις στην βλακεία του Έλληνα και στα στερεότυπα της "πατρίδας της θρησκείας και προπάντων της οικογένειας" Ξενομανία και ένα κανάλι πανελλήνιας εμβέλειας, πιασάρικες κουβέντες και η στηριξει κάποιων Νεοδημοκρατών έφεραν τον Αη Γιωργη/βλέπω το Αγιο πνευμα εκεί που είναι τώρα.
Χε χε χε...Γιωργάκη...Μικρέ αθωε γιωργάκη..Βιοπαλαιστη, μαυροκέφαλε, ξενιτεμένε μου Γιωργάκη, τι να πω για' σενα...Πως να σου κάνω κριτική? Δεν είναι δύσκολο με τέτοιο ύφος μ#$#%κλαμμένο? Ακόμη και τώρα που κάποιες δημοσκοπήσεις και καλά σε πάνε το μίζερο ύφος μίζερο ύφος. ξερεις αυριανέ τι σε περιμένει και στενοχωριέσαι από τώρα? Χαος θα παραλάβεις Γιωργάκη μου. να σου πω την αλήθεια δεν βλέπω και να σε πλαισιώνουυν άτομα ικανά να σε στηρίξουν...Ασε που είναι και στα όρια της αυτοδυναμίας το κόμμα σου. περιμένεις απο τις εξελίξεις στον Σύριζα/ΣΥΝ, φοβάσαι τους οικολόγους πράσινους. Ασε που οι ΝΔίτες βλέποντας τον αρχηγό τους να αδυνατει θα γίνουν γύρω του μια γροθιά και δεν σε βλέπω καλά...Και αντε τρέξε να βρεις συμμάχους..
Να σας πω και ένα αστείο? Αριστερά...χιχιχι!!!
Με τον ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ να μαζευει τις συνιστώσες του(είναι και έντεκα πανάθεμα τες)με τον Αλέξη να προσπαθει να τονώσει το ηθικό των μελών του κόμματος(αλλά και το δικό του)την Αλέκα να λέει τα ίδια και τα ίδια..δεν μπορείς να κάνεις κριτική. Τι να πεις? Περιμένουμε τις ανακοινώσεις των ψηφοδελτίων και τα debate να βγάλουμε συμπεράσματα, αναγνώστη μου.
οχι οτι σαν σκεπτόμενα ατομα που είμαστε δεν έχουμε καταλήξει κάπου αλλά πρέπει να δεις και τις "πολιτικές προτάσεις" ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! αμά θέλω όμως τι ωραία που τα λέω? Εμπνέομαι καλέ μου από τις εκλογές.
να σου πω και την αλήθεια γιατί μυστικά δεν έχουμε μερικές φορές θέλω να πάρω μια χαρτοταινία στο χέρι να τους στήσω καρτέρι και να βουλώνω τα στόματα τους ενα ενα...Αλλα είμαι παιδί με αρχές...και δεν θεωρώ ότι η χαρτοταινια θα βοηθούσε ..ραψιμο χρειαζονται...
Α και κάτι άλλο..Πάει Ο Πολύδωρας...πάει και Ο Γεράσιμος...πως θα περάσει η διετία χωρίς αυτούς? (γιατι για τετραετία η επόμενη κυβερνηση ούτε λόγος!)
Αντε αναγνώστη μου...θα τα ξαναπουμε σύντομα με άλλες πικάντικες σκέψεις...

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!