Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2009

Λα λα λα Pt 5

Συνένοχος στην κρέπα- Μάρω Μαρκέλλου

Γιατί βρε γατί να 'σαι ακόμα ένας βλάκας;
Γιατί όσα είπες να ήταν λόγια της πλάκας;
Ωιμε, δε σε καταλαβαίνω
Κι έτσι μόνη μου πια στο κρεβάτι μου και τα πόδια μου τώρα ζεσταίνω

Μα πού 'σαι τώρα να με δεις που επιτέλους...

Πήρα το "Breakfast at Tiffany's"
Έμαθα ποιά είναι η Dana
ADSL έβλαλα και σερφάρω σε μια άδεια δική σου σελίδα
Πήρα ιπτάμενο ιππόγρυπα και έφτασα στο εβδομήντα
Τώρα έμαθα την "Blind Guardian" μπλούζα σου να πλένω στους διακόσους εξήντα

Γιατί βρε γατί να 'σαι τόσο βλαμμένος;
Και με όλες τις πρώην σου εις αεί κολλημένος;
Διάβολε, δε σε καταλαβαίνω
Κι έτσι μόνη μου πια με δικά μου κουπιά τραβάω και σε βλέπω σαν ξένο

Μα πού 'σαι τώρα να με δεις που επιτέλους...

Έμαθα να μακιγιάρομαι, έμαθα και να σφουγκαρίζω
Μα είναι άδειο το σπίτι και μόνη γυρίζω
Και σε σκέφτομαι ενώ ξεσκονίζω
Έχω απεριόριστη κάλυψη και βγάζω βόλτα τη Μπόλα
Έχω Nirvana πάντα μες στη κατάψυξη και στο ψυγείο coca cola

Γιατί βρε γατί να 'σαι τόσο ό, τι να 'ναι;
Και τα χρόνια που μ' είχες τα χάσαμε, πάνε;
Ειλικρινά, δε σε καταλαβαίνω
Κι έτσι μόνη μου εγώ στο δικό μου πνιγμό εστιάζω και δεν ανασαίνω

Πώς τα όρια μου αναρωτιέμαι...

Ποιός θα γελάει με τη μύτη μου;
Ποιός τώρα θα με κοροϊδεύει;
Συχνά- πυκνά ποιόν θα διώχνω απ' το σπίτι μου;
Για να μετανιώνω που φεύγει
Ποιός θα ακούει τα τραγούδια μου;
Θα αποκαλεί το σπίτι τσαντίρι;
Θα 'χει πάντα ένα σχόλιο για τα μαλλιά μου
Και ρέπλικα για ξυπνητήρι
Με ποιόν θα πηγαίνουμε Όστρια;
Στο τάβλι ποιός θα με κερδίζει;
Ποιός θα ψάχνει μαζί μου για καφέ στο ξημέρωμα
Τρεις φορές ενώ γύρω χιονίζει
Με ποιόν θα μοιράζομαι το κρύο νερό χαλασμένου θερμοσίφωνα
Ποιός θα 'ναι άλλος καλύτερος
Συνένοχος στην κρέπα...;




Αναγνώστη μου...Το πρώτο τραγουδάκι για το μήνα Σεπτέμβρη...Είπα να βάλω κάτι ανάλαφρο, χαρούμενο. Η στιχουργός και ερμηνευτρια διηγείται σκέψεις που εχουν περάσει από το μυαλουδάκι μας...
Από εδω και πέρα θα ασχοληθούμε με το πανηγυράκι των εκλογών..Απο αυριο όμως καλέ μου. όπως στις δίαιτες. Σήμερα θα ειμαστε συνένοχοι στη κρέπα. Διάλεξε εσυ τα υλικά.
"Ποιος ξέρει να κάνει τον έρωτα να μείνει?" Απορία του Tom Robbins στον "Τρυποκάρυδο"¨
Πες στον έρωτα ότι πας για σοκολατα στην Ελβετια και αν μεινει να σε περιμένει θα του δώσεις την μισή. Θα μείνει?

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!