Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Καλό μήνα!


Η πρώτη μου ανάρτηση για τον μήνα Σεπτεμβρη.
Καλό μήνα αναγνώστη μου! Δεν μας μπήκε και πολύ καλά εμάς εδώ εις τα Πατήσια τα Κάτω... Αλλά παρηγορηθηκα ειλικρινα όταν άκουσα ότι τον άλλο μήνα θα έχουμε εκλογές! Τι χαρά πήρα! δεν μπορώ να σου πω! Από τότε που πήρα πτυχίο είχα να χαρω τόσο! Γιατί ξέρεις αναγνώστη μου τα χρώματα είναι ρυθμιστές της ψυχολογίας. Που κολλάει τούτο θα με πεις! Ε?! Πως δεν κολλάει?
Από την μια έχουμε την Νδ ούλα.. Κυρίαρχο χρώμα το μπλε. Αναγνώστη μου, το μπλε χρώμα ενισχύει τη φαντασία και τη δημιουργικότητα μας. Το συγκεκριμένο χρώμα έχει συνδεθεί εδώ και πολλά χρόνια με μια αίσθηση ηρεμίας και γαληνής.
Βλεπεις τον Κωστάκη αναγνώστη μου. Ηρεμος μειλίχιος με μοναδικό του άγχος τα expansion για τα παιχνίδια στο PS3 . Ασε που όπως καλα γνωρίζεις τα videogames θέλουν φαντασία(την οποία ενισχύει το μπλε). Πεντέμιση χρόνια ο τόπος αυτός σφύζει από φαντασία. Γιατί το sex θέλει φαντασία αναγνώστη μου. Και το sex που μας έκαναν μόνο φαντασία είχε...γιατί από ικανοποίηση,,,γράμματα! Δεν θέλει δημιουργικότητα ένα σκάνδαλο? Ε τι νόμιζες? έτσι απλά γίνεται? Δεν χρειάζεται στρατηγική και συντονισμό? όσα και να πει κανείς για την κυβέρνηση είναι λίγα...Τι να πρωτοθυμηθώ απ' όλες τις φωτιές που έκαψε(ένα τραγουδάκι νομίζω έχει αυτούς τους στίχους) Απ 'όλα είχε! Παπάδες και στρατιωτικούς kinky, υποκλοπες, κουμπαριές, μεσιτικά αναψυκτήρια, αυθαίρετα, δανεισμούς, ελλείματα..τι να πιάσεις και τι να αφήσεις?
ΠΑΣΟΚ,,πράσινο το χρώμα του...ας δουμε τι ξέρουμε για το πρασινο το χρώμα της ηρεμίας αλλά και του έρωτα(δεν είναι τυχαίο ότι ο Ηγέτης και ιδρυτής του ειχε τόσο μεγάλη αγάπη για τον ποδόγυρο)Είναι ενα από τα βασικά χρώματα. Εχεις δει το βλέμμα του αυριανού αναγνώστη μου? Ηρεμία...γαλήνη. Το ύφος της αγελάδας στην χώνευση... Μειλίχιος. Το ΠΑΣΟΚ ήταν στην εξουσία κοντα στα είκοσι χρόνια. (με ενα μικρό διάλειμμα με τον Δρακουμέλ και κάτι συγκυβερνήσεις μια διασπαση της Αριστεράς και άλλες τέτοιες ομορφιές). Ιμια, Τσουκάτος(ο οποιος είναι αληθινό πρόσωπο)υπερχρεωση του κράτους, χρηματιστήριο, κάτι πυραυλάκια S-300 με τους οποίους έπαιζε το : "που ν΄το πουν το το δαχτυλιδι" κάμποσους μήνες κατι λεφτουδάκια από τα Ολυμπιακά έργα, η παράδοση του Οτσαλάν στους τούρκους. κτλ (ωρε τι θυμάται ο άνθρωπος προεκλογικά)
Αναγνώστη μου θα σου αναρτήσω και την γελοιογραφία του Μητρόπουλου ,η οποία δείχνει επ' ακριβως την μοίρα του Έλληνα.
Η κατάρα μας ως λαός είναι η μνήμη χρυσόψαρου. Ξεχνάμε σε δευτερολεπτα. Τα ξεχάσαμε όλα αυτά και άλλα πολλά. Ασε που δεν ξέρουμε τον τρίτο δρόμο(και δεν αναφέρομαι στο ΚΚΕ σαφώς). ξεχάσαμε τις μηδενικές αυξήσεις την λέξη:"λιτότητα" που όσα χρόνια ζω(ενα τέταρτο του αιώνα) έχει στοιχειώσει τις μέρες και τις νύχτες μου. Φόροι απο εδω δανεισμοί απο εκει. οικογένειες, όμιλοι. Τόσα χρόνια τα ίδια ονόματα λες και έχουμε βασιλικό καθεστώς. Γιωργος/ Κώστας. Σταθερές αξίες. Λες και η πολιτική ικανότητα κληρονομείται, όπως τα γαλάζια μάτια. (όχι ότι θεωρώ τους προγόνους τους ικανούς πολιτικούς αλλά αυτο θα το συζητήσουμε άλλη στιγμη)
Ο τρίτος δρόμος είναι ο αγώνας. Η κοινωνία μας χρειάζεται ριζική ανασυγκρότηση αναγνώστη μου. Είναι σαθρα τα θεμέλια της και όσες γυναίκες του Πρωτομάστορα και να θυσιάσουμε δεν στεριώνει. Ασε που είναι αμέτρητες όλες αυτές οι ψυχές που προς χάρην της ανικανότητας των πολιτικών(οι οποίοι δυστυχώς είναι ρυθμιστές της κοινωνίας) ταξίδεψαν για αλλού..
Θα έρθουν δύσκολοι καιροί. Εμείς αναγνώστη μου τι θα κάνουμε?
σε αφηνω να το σκεφτείς. Ξέρω εγώ τι θα κάνω. Θα καταλάβεις θα σου το πω. Εσυ? θα μείνεις αμμέτοχος? Ανεπηρρέαστος?

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!