Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

Τελευταία προεκλογική ανάρτηση


Αναγνώστη μου! Καλησπέρα και καλό μήνα! Δεν τα είπαμε εχθές αλλά ποτέ δεν σε ξεχνώ. Μεθαυριο έχουμε εκλογές μην το ξεχνάς. Θα ψηφίσεις αλήθεια, τι θα κάνεις? Για να σου πω την αλήθεια για δευτερη φορά στην ζήση αυτή θα την ρίξω την ψήφο μου. Με όλη την απαραίτητη διαδικασία. Θα μείνω και μίση ώρα μέσα στο παραβάν μου, θα αποστηθίσω τα ονόματα των υποψηφίων και θα την ρίξω...την ψήφο μου. Δεν σου λέω που γιατί είναι μυστικό και δεν τα λέμε όλα μεταξύ μας.
Αλλά να σου πω την μικρή, πικρή μου αλήθεια για καθαρά συμφεροντολογικούς λόγους θα ανέβω εις την πατρίδα. Εννοείται! Εγώ να μην κοιτάξω να ωφεληθώ από τις εκλογές? Έλληνας πολίτης δεν είμαι?
Κοιτα λοιπόν αναγνώστη...
Αυριο θα ανέβω εις την Άρτα. Θα ειναι και το αδερφάκι μου εκεί και όλη μου η παρέα. Η γιαγιά μου θα φτιάξει τις πιτούλες της και τα φαγάκια της. Θα δω ανθρώπους που έχω να δω από τις προηγουμενες δημοτικές εκλογές. Θα κανω τις βόλτες μου με το αδελφάκι, θα βγω με την σχολική παρέα, θα χαρώ και λίγο το χωριό μου. Μια χαρα. Ορίστε τα ωφέλη. Θα πάω και μια βόλτα από το εκλογικό να διαβάσω το βιβλίο μου μέσα στο παραβάν. Μια χαρά σου λέω. Εχω και την άδεια μου την Δευτέρα θα προλάβω να πεταχτώ και για καμιά δουλιτσα.
ορίστε τα ωφέλη μου από τις εκλογές. Απλες χαρές καθημερινές. Γιατί από Δευτέρα θα αλλάξει η χώρα. θα έρθει η πράσινη επανασταση(μην αφοδευσω) και όλοι θα γελάμε και θα είμαστε χαρούμενοι.(και μετα ξύπνησες αναγνώστη μου)
Αααχ...
έχουμε πήξει στην βλακεία ένα μήνα τώρα βρε παιδάκι μου. Τι έχουμε δει και τι έχουμε ακούσει ο Θεος/Αλλάχ/Ιεχωβά/όσιρις και η ψυχή μας.
Αντε να τελειώσει η φανφάρα να ξαναγυρίσουμε στην μιζέρια τους. Γιατί αναγνώστη μου δεν τους επιτρέπω να με βάλουν στην κατάσταση αυτή που θέλουν. Ουτε οι εταιρίες τους ούτε οι καλές για λίγους πολιτικές ουτε τίποτε.
Θα προσπαθήσω να τους βάλω εγώ στην κατάσταση που μου αξίζει.
Πως? Ερωτήσεις που κάνεις!
Βρες το εσυ. Δωσε μια φορά και εσύ την λύση. όλα από εμένα τα περιμένεις?
Ραντεβου απέναντι...
Και μην ξεχνάς. όχι με ελαφρά την καρδία. Έχεις φωνή. έχεις το δικαίωμα να τους μαυρίσεις! Καν 'το!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!