Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

Reality εκλογές



Αναγνώστη μου!!!Τι κάνεις βρε εσύ? Εγω εδώ. με το εδώ εννοώ το κλεινόν άστυ(που με τόσες πολυκατοικίες μόνο μενεξεδής δεν φαίνεται ο ουρανός το σούρουπο). Λεπόν στα δικά μας. Κατ' αρχήν να σου πω ότι κουράστηκα στην άδεια μου και βαρέθηκα. Αλλιώς τα είχα σχεδιάσει, αλλιώς προέκυψαν. Αλλά τα καλύτερα έρχονται...Και σε αυτό το σημείο να σε ενημερώσω ότι την Κυριακή σε πέντε ημερολογιακές ημέρες θα έρθει η στιγμή που περίμενες. Ναι αναγνώστη μου. θα ψηφίσεις. Με το χέρι στην καρδιά(ή στην τσέπη, όπως βολευεται ο καθένας).
Όπως ξέρεις τηλεόραση δεν βλέπω.Έχω βέβαια μία αλλά είναι πλέον η οθόνη του Βρασίδα(aka το desktop μου). Στις πατρίδες μου όμως είδα πολύ. Αμέ... Και το debate είδα και όλα. Αλλά δεν θα σου πω για αυτό. θα σου μιλήσω για τα reality.
Κάποτε ήμουν τηλεορασακιας. Το γουσταρα το sport και ξόδευα ώρες από την ζωή μου μπροστά της. Σου λέω ώρες. Είδα που λες και το Big Brother. Δεν θυμάμαι τι και πως ποια χρονιά ήταν και τέτοια. θυμάμαι όμως την εντύπωση που μου έκαναν αυτοί οι άνθρωποι που όλοι μέρα έξυναν τα αρ@#$%α τους για να κερδίσουν κάποια στιγμή 150000 ευρώ(μπορει το ποσο να ηταν άλλο). Που για κάποιο λόγο έκριναν κάποιοι τον λιγότερο άχρηστο και τον πέταγαν έξω από το σπίτι του BB. Που ειχαν και δοκιμασίες και μεγάλα Live. Τα κλάμματα τους όταν έφευγαν απο την χαυνωση τους. Τις τσούλες και τους μαμιαδες. Γενικά αυτό που με είχε εντυπωσιάσει ήταν ότι όλο αυτό ηταν εν τέλει μια μικρογραφία της κοινωνίας(ΟΚ μπορείς να με βρίσεις αλλα έτσι το έβλεπα..)Δεν ημουν φανατική αλλά που και που το εβλεπα. Δεν θυμάμαι πρόσωπα, ονόματα, αλλά θολες φιγουρες σε μια οθόνη.
Οι εκλογές και η πολιτική σκηνή ρε συ αναγνώστη μου θυμίζουν όλο αυτό. Πες μου εσύ τώρα. Εξηγούμαι γιατί όπως ξέρεις μου αρέσει να μιλώ με επιχειρήματα.
Κοιτα:
"Σπίτι":η Βουλή ,οι Δήμοι, οι Νομαρχίες κτλ
Λαός: Κοινό reality που με την ψήφο του αποφασίζει ποιος θα μείνει στο "σπίτι". Δεν την χρησιμοποιει συνήθως σωστά αφού συμφεροντολογικά την "ρίχνει". κρατάει τους πιο τεμπελχαναδες, διαπλεκόμενους,άσχετους, μη κοινωνικοποιημένους,αναισθητους και ηλίθιους "παίχτες". Βέβαια μετά τραβάει τα μαλλιά του κλαίει και οδύρεται αλλά στην επόμενη ψηφοφορία πάλι σαν πρόβατο(συγνώμη προβατάκια) θα ψηφίσει. ¨οσο πιο τεμπέλης και παραδόπιστος, τόσες περισσότερες οι πιθανότητες να μείνει στο σπίτι.
Πολιτικοί: Μια ομάδα διπόδων που μοιάζουν με ανθρώπους αλλα είναι πολύ πιο μαλάκες. Για όσο καιρό ειναι εκλεγμένοι από το λαό, ξύνουν τις αρχ$%@#$εσ τους μεγαλοπρεπώς, τεμπελιάζουν, κάνουν βολτούλες στα εξωτερικά(ΟΚ αυτό δεν το έκαναν στο BB αλλα σε άλλα realitys)συμμετέχουν με απάτες σε διαγωνισμους, διατηρουν κλίκες. τρώνε πίνουν και ο μήνας εννιά. Δεν τους νοιάζει τι γίνεται εκτός "σπιτιού" και θυμούνται το κοινό μονο στις ψηφοφορίες. Και το σημαντικότερο γι' αυτούς να κερδίσουν το δωράκι στο τέλος. "δωράκι", μίζα δεν ξέρω πως λέγεται και πόσο μεγάλο θα είναι. Αλλά για την ψυχή της μανούλας του δεν παίζει κανείς.
κατάλαβες αναγνώστη μου? Ενα Reality ειναι οι εκλογές. Ενα κακοστημένο αστείο, μια φθηνή παραγωγή. Ενας λαός που η πλειοψηφία του στηρίζει τους χειρότερους παίκτες και δυστυχώς αυτοί είναι που καρπώνονται τα λεφτά.
Δεν θα σε ρωτήσω ξανά τι θα κάνεις την κυριακή. θα σου πω αυτή την φορά τι θα κάνω εγώ.
Δεν θα απέχω αυτή την φορά. όχι. δεν θα ψηφίσω όμως όπως θέλουν αυτοί. Θα κλειστώ κανα μισάωρο στο παραβάν Και θα αυτοσχεδιάσω. Δεν θα απέχω για δύο λόγους:
1. γιατί θέλω να κάνω το χατήρι της μητέρας(ψέματα να σε πω?) και να παω να ψηφίσω.
2.γιατί θα κουβαληθώ που θα κουβαληθώ στην Αρτα να μην περάσω και απο το εκλογικό κέντρο να πω ενα γεια στην φίλη μου που θα είναι εφορευτική επιτροπή? Να μην μπω και στο μπλε παραβαν να τιμήσω το "δημοκρατικό πολιτευμα" της χώρας αυτής?
Βέβαια τι θα κάνω μέσα στο παραβάν δεν σου το λέω από τώρα. έχω πολλά σχέδια για την ώρα εκείνη.
Αντε σε αφήνω τώρα. Να κάνω και καμιά ουλειά. Θα τα πούμε σύντομα..Μην με ξεχνάς, ε?!!!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!