Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Ομορφιά...?


"Δεν υπάρχει αυτό που λένε ομορφιά στο ανθρώπινο πρόσωπο. Είναι μια μορφή αυταπάτης. Οι άνθρωποι βρίσκουν ορισμένα πρόσωπα όμορφα, αλλά σε τελική ανάλυση δεν είναι. Είναι η μαθηματική εξίσωση του μηδέν. Η αληθινή ομορφιά είναι φυσικά θέμα χαρακτήρα, προσωπικότητας. Όχι πόσο αψιδωτά είναι τα φρύδια. Είχα ακούσει για ένα σωρό γυναίκες ότι είναι όμορφες. Ε, όταν τις είδα, ήταν σαν να κοίταζα μέσα σε ένα πιάτο σούπα."

Καλημερα ανγνώστη μου...Το νταμαζάκι ειναι εδώ, ενωμένο δυνατό...Κάνοντας βόλτα στις σελίδες του Bukowski, που όπως ξέρεις θα ήθελα να τον είχα παππού μου ή έστω συγγενή. Σαν αυτους τους συγγενείς που όλοι οι αρσενικοί της οικογένειας τους θαυμάζουν και τους ζηλευουν αλλά τους αφορίζουν μπροστα στις συζ΄γους και α παιδια...Ο σκελετος στην ντουλάπα κάθε οικογένειας. Διαβάζοντας λοιπόν το αγαπημένο μου μαυρο πρόβατο τον Τσινασκυ, τον βρωμόγερο. Αλλά δεν είναι αυτός το θέμα μας στην συνεύρεση αυτή αναγνώστη. Ειναι η ομορφια...
Ζουμε στην εποχή των εικόνων. Σημερα ο άνθρωπος με υψηλό κοινωνικο status(ελεος)και υψηλό εισόδημα ειναι απαραίτητα ομορφος...Ειτε γιατι εξασφαλίζει άνετα τις πλαστικές του είτε γιατί η εικόνα του ειναι αυτή που του καθορίζει το εισόδημα(αναπαραγωγή λόγων ενος σοφού Manager)
Αλλα η ομορφια ειναι κάτι παρωδικό καλέ μου. Βλέπεις όμορφα πλάσματα καθημερινα αλλά τόσο άδεια από ιδέες από απόψεις και ερωτηματικα. Οχι οτι δεν υπάρχουν εξαιρέσεις καλέ μου αναγνώστη. Αλλά η πλειοψηφία των όμορφων γυναικών ειναι άδειες και ψυχρές. Μερικες εχουν την νόηση να το παραδεχτουν και ζουν ευτυχισμένες στο κοσμο τους που μοσχοβολά Cool water. Αλλες πάλι προτιμουν τον δρόμο της ημιμάθειας...
Τα λόγια του Τσέχωφ περικλειουν όλο τον συλλογισμό μου αναγνώστη μου καλέ:"Στον άνθρωπο όλα πρέπει να είναι ωραία: και το πρόσωπο, και το ντύσιμο, και η ψυχή, και οι σκέψεις."
Πρεπει να τα συνδυάζεις όλα...Ομορφος μέσα όμορφος και έξω. γιατι το έξω φθέιρεται τελικά , ενώ το μέσα σου είναι αυτό που θα έχεις μέχρι να σε βρει το τέλος. Γιατί η ομορφιά, όσο λανθασμένα και να το νομίζουμε στην εποχή μας δεν συνάδει απαραίτητα καλοσύνη ευγένεια ή αρετή. Η ομορφιά ειναι πως αισθάνεσαι μέσα σου και τι εκφράζεις προς τα έξω...
Σοφα τα λογια του πορνόγερου καλέ μου. κατέκλυσαν οι σκέψεις το μικρό μου το μυαλό, και ειπα να τις μοιραστώ μαζί σου. μιας και η εποχή που ζεις και εσυ και εγώ ειναι η εποχη της Barbie, του Ken και της ομορφιάς...Τόση ασχήμια γύρω μας τελικά χρειάζονται και οι Barbie/Ken να δίνουν λίγο ροζ. Δεν ειναι αφορισμός αυτή η ανάρτηση. Ειναι ευγνωμοσύνη στα όμορφα, μη ανήσυχα πλάσματα που κατακλύζουν σαχλά τους καθημερινούς μου περιπάτους...
Απλά μην σε παγιδευουν αναγνώστη μου. Το καλόν καγαθον συνήθως δεν συμβαδίζει σε αυτά τα άτομα...
καλημερα Αναγνώστη μου..Απο εδώ και στο εξής, θα είμαι συνεχώς κοντά σου...

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!