Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009

"Δεν ορίζουμε πια τον τόπο μας"


Καλημερα αναγνώστη μου! Πως εισαι σήμερα? Σε προειδοποίησα εχθες καλέ μου ότι εφεξής θα με βλέπεις καθημερινα σχεδόν. Εχω να πω και μου φαίνεται ότι τράβηξε πολύ η σιωπή.
Οπως ξέρεις απο την δουλειά μου επιστρέφω με πούλμαν. Η φράση του τίτλου ειναι α"δανεισμένη" απο μια συζήτηση που κρυφάκουσα εχθες στο πουλμαν. οι συνδιαλεγόμενοι ορμώμενοι απο ενα περιστατικό αστυνομικής βίας στην Κυψέλη την Πέμπτη το πρωί. το περιστατικό εν το αναπαράγω καλέ μου, γιατι σίγουρα το εχεις ακούσει. Την φρασεολογία του όργανου της τάξης όμως θα την αναπαράγω:"αυτά να τα κάνεις στη χώρα σου, εδώ είναι Ελλάδα". κατοπιν μπροστα στο παιδί της την έδεσε με χειροπέδες καιόταν αυτή προσπάθησε να πραγματοποιήσει κλήση από το κινητό της, το άρπαξε και το πέταξε στο δρόμο. Μαρτυρες αυτόπτες στο περιστατικό φώναζαν υπερ της γυναίκας.Το καρότσι με το δίχρονο παιδί είχε εγκαταλειφθεί παραπλεύρως και η γυναίκα – δεμένη με χειροπέδες – άρχισε να φωνάζει "το παιδί μου", προσπαθώντας να το πλησιάσει! Η προσπάθεια της μητέρας να πλησιάσει το παιδί της χαρακτηρίστικαν απο τους αστυνομικους ως αντίσταση κατά της αρχής (!!!!) Στο τμημα την απειλησαν οτι εαν υποβάλλει μήνυση το παιδί της θα το πάρουν.
Ακόμη ένα περιστατικό ρατσιστικής συμπεριφοράς των όργανων προστασίας του πολιτη έλαβαν χώρα στο γνωστό και αγαπημένο ΑΤ Ομόνοιας οπου αστυνομικοί έδειραν νεαρό πακιστανο κρατούμενο.
Σύλληψη Σουδανού πρόσφυγα στην Πατρα με βάση τον ισχυρισμό του αγνώστου ταυτότητας ατόμου ότι έκλεψε ένα ποδήλατο. Ο εν λόγω Σουδανός το όνομα του οποίου είναι Αμπντάλα από τότε που βρέθηκε στην Πάτρα, πρωτοστατεί στις κινητοποιήσεις των Σουδανών προσφύγων για την νομιμοποιησή τους.
Ενας θάνατος πακιστανου πρόσφυγα μετά απο τον ξυλοδαρμό του στο ΑΤ Νίκαιας.
Αυτά τα περιστατικά ειναι όσα ανακαλώ εγώ στην μνημη μου και αφορούν αστυνομική βία... Εαν ανφέρω και το χθεσινό περιστατικό στον Νεο κόσμο, επιθέσεις χρυσαυγιτών σε ομιλίες προσφύγων η ανάρτηση αυτή δεν θα τελειώσει ποτέ.
Οι δυυο σοφοι εχθές(γιατί α΄πο εκει ξεκίνησα, αναγνώστη μου) δεν ήταν υπερ των μεταναστών. Τα έβαζαν με εκείνους για όλα τα δεινά στην χώρα μας. οπως ξέρεις αναγνώστη το ΠΑΣΟΚ και την ΝΔ οι μετανάστες τα ψηφίζουν. Τα παιδιά τους κατόπιν ρουσφετιού, δουλεύουν με stage και δεν πληρώνουν τις εισφορές τους στα ασφαλιστικά ταμεία, ως εκ τουτου αυτά να αδειάζουν. Για όλα τα δεινα αυτοί φταίνε. "Δεν ορίζουμε πια τον τόπο μας", είπε η ξανθιά Barbie. Νομιζει η δυσμοιρη οτι στην εποχή της παγκοσμιοποίησης που ζούμε, που οι μεγάλοι ειναι αυτοί που μας καθοδηγούν, που υπάρχει ένας Αλμουνια ο οποιος καθορίζει εαν θα πεινάσει φέτος ή θα απολυθει, οτι χάσαμε τον ορισμό του τόπου μας απο τους ξένους.
Η ημιμάθεια , αναγνώστη μου ειναι χειρότερη απο την αμάθεια. Αυτό ισχύει και για την εθελοτυφλία αναγώστη μου. Ειναι χειρότερη αο την έλλειψη ενημέρωσης. Εθελοτυφλεί ο έλληνας. Εχει νεύρα απο την κατάσταση του τόπου μας , από τους πολιτικούς που ο ίδιος ψηφίζει, απο την οικογένεια του, την γκόμενα του και την κολοδουλειά του. Και ψάχνοντας βρήκε τους μετανάστες και τους πρόσφυγες ως αποδιοπομπαίους τράγους.
Ας δολυμε και την δική τους πλευρά καλέ μου. νομίζεις οτι αυτοι γουστάρουν την χωρα μας? οτι ειναι χαρούμενοι όλοι εδώ? Οι συνθήκες διαβίωσης τις περισσότερες φορές είναι άθλιες, τα παιδιά τους δεν έχουν κανένα δικαίωμα ακόμη και εαν γεννηθούν εδώ, φοβούνται καθημερινάγια την ζωή τους. Καποιοι έρχονται εδώ ως ενδιάμεσο σταθμό για κάπου αλλού.
Σκέψου, αναγνώστη μου. Σκέψου...
Εισαι εσύ..φευγεις απο τον τόπο σου ελπίζοντας σε κάτι καλύτερο. Φτάνεις σε μια χώρα και εκεί σε υποδέχεται..ποιος? εαν εισαι τυχερός κάποιος άνθρωπος. Εαν δεν είσαι(μεγαλύτερα τα ποσοστά)θα ζεις κυνηγημένος.
Θυμίσου...ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
Κλαημέρα αναγνώστη μου..Τα λέμε εν καιρώ...!!!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!