Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Γυναίκα, μητέρα, σάκος του μποξ ή ανθρωπος?


Αναγνώστη μου καλησπέρα..!Τι κάνεις? ξύπνησα καλά αναγνώστη μου σήμερα, αλλά τα πράγματα γίνονται και τρέχουν...
25 Νοεμβρίου σήμερα. Παγκόσμια Ημέρα κατά της Βίας εναντίον των Γυναικών. Συνηθισμένο φαινόμενο καλέ μου από την αρχή της ιστορίας.
Άνδρες νταήδες, κομπλεξικοί με εκατόν πενήντα κιλά τεστοστερόνη βιαιοπραγούν ενάντια στις γυναίκες, στις μανάδες και στις κόρες του.
Τα δυο φύλα(αυτά αφορά η εν λόγω ανάρτηση) είναι ίσα. Γνωρίζω καλέ μου ότι η βία ειναι σύνηθες αινόμενο στις σχέσεις των δύο φύλων. Ο άνδρας χρησιμοποιεί την μυική του δύναμη ακι η γυναίκα τα λόγια και την μουρμούρα.. Ό, τι έχει ο καθένας κοινώς.
Το έβλεπα μεγαλώνοντας. Ο παππους μου πέταγε κουτάλια, πιάτα και τα λοιπά οικιακά σκεύη στην γιαγιά μου και εκείνη ήταν σε μια μόνιμη μουρμούρα. βέβαια εκείνοι μετά από προπόνηση ετών , το έκαναν κυρίως για να μην βαριούνται.
Ας μιλήσουμε λίγο σοβαρά. Το φαινόμενο αυτό, δημιουργεί προβληματικές σχέσεις.Αυτό εχει ως την δημιουργία δυστυχισμένων συντρόφων, που με τη σειρά τους θα βγάλουν στην κοινωνία ακόμη πιο δυστυχισμένα παιδιά, έτοιμα – ως αποτέλεσμα αβίωτης ζωής – να προκαλέσουν πόνο (μοιράζοντας το δικό τους) ή να αναζητήσουν άλλους τρόπους που θα τους στηρίξουν στον αγώνα της δικής τους ζωής.
τα αποτελέσματα μιας έρευνας τοτ Yale έχουν ως εξής:
"(40%) κατ’ ελάχιστο των περιπτώσεων κακοποίησης, συνδέονται με τα αλκοόλ ή τα ναρκωτικά.
Πάνω από το (53%) των ανδρών που κακοποιούν, χτυπούν και τα παιδιά τους. Τα παιδιά που βλέπουν τη μητέρα τους να κακοποιείται υποφέρουν από άγχος, κατάθλιψη, χαμηλό αίσθημα αυτοεκτίμησης και προβλήματα υγείας.
Ένα ποσοστό (50%) άστεγων γυναικών και παιδιών προσπαθούν να ξεφύγουν από την ενδοοικογενειακή βία.
Το (70%) των γυναικών θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν καλούν την αστυνομία και αν τελικά το επιχειρήσουν, τότε η αστυνομία σε ένα ποσοστό (38%) των περιπτώσεων, θα αγνοήσει την έκκληση για βοήθεια."
Και δεν είναι μόνο η ενδοοικογενειακή βία:
Κωνσταντίνα Κουνεβα, Emilia Fernandez, Σουζάννα, 35χρονη ακρωτηριασμένη απο τον σύζυγό της μπροστα στα δυο τους παιδιά, δασκάλα αποκεφαλισμένη απο τον σύζυγό της, μητέρα και κόρη δολοφονημένες απο τον γιο&αδερφό..
τεράστιος ο κατάλογος, αναγνώστη μου.
Δεν θέλω να σχολιάσω περαιτέρω, καλέ μου.
Δεν είπα ποτέ καλέ μου ότι είμαι φεμινίστρια ή σεξίστρια. Δεν δέχομαι την βία όμως με οποιαδήποτε μορφή της και ενάντια σε κανένα. πρέπει να κινηθούμε αναγνώστη μου σαν κοινωνία ώστε τετοια φαινόμενα τουλάχιστον στην δική μας και στις επόμενες γενιες να εξαλειφθούν.
Σκέψου δράσε. να μην υπάρξουν νεοι κορκοναίοι και νέοι Τζακ αντεροβγάλτες
καλημέρα!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!