Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Τι με έμαθε το τρόλλευ...


Καλησπέρα αναγνώστη ΔΝΤιασμένε!!!!!!!Το ΔΝΤ είναι εδώ ενωμένο δυνατό...
Το νταμαζάκι σήμερα θα σου μιλήσει για τα Μέσα Μαζικής μεταφοράς και πόσα πράγματα μπορείς να μάθεις σε αυτά.
Θα έχεις ακούσει τους urban legends όπως λέμε κα στην Ελλάδα για τα καφενεία. οι παπούδες μας και οι πατεράδες μας ίσως στα καφενεία ανέβαζαν και κατέβαζαν κυβερνμήσεις. Με το ουζάκι τους, το ταβλακι τους ανέλυαν με τις ώωωωρες το πολιτικό γίγνεσθαι. Βέβαια στο σπίτι μετά έπεφτε παντόφλα από τα θηλυκά μέρη για τις άσκοπες ωρες διαλόγου και διαφωνάις.
το έχουμε στο αίμα μας ρε παιδάκι μου. Η αρχαία Αγορά ,στην οποία έβγαινε ο καθάνες με το αμκτρυ και το κοντό του, τα καφενεία και τώρα τα ΜΜΜ.
και γι' αυτό τον λόγο τα λατρεύω αυτά τα Μέσα Μαζικού Συνωστισμου. Αν και κινδυνευεις να σε κλέψουν, να σε βιάσουν και να μην το αντιληφθεί κανείς και να κολλήσεις ό,τι μπορείς να φανταστείς(στο Αθήνα ζούμε επικίνδυνα)ακούς ενδιαφέροντες συζητήσεις.
Μπαίνω και εγώ που λες πρωι στο τρόλλευ σινάμενη κουνάμενη να πάω σε μια δουλεία. κάθεται ένας παππους δίπλα μου και αρχίζει τον εξάψαλμο! "τον κερατά ,τον Αμερικάνο που καλό δεν είδαμε από κανένα τόσα χρόνια!Να του κοπεί η π@##Α οπως μου κόβει την σύνταξη και με ζάλισε και η άλλη χθες!"
Πιο πίσω άλλοι δυο γεροι(πρέπει να εγιναν φίλοι στον Α' Παγκόσμιο πόλεμο.)
"Πάλι κατοχή θα ζήσουμε Λευτέρη μου. Αλοίμονο στα νιάτα. Θα μας πεθάνει πριν την ώρα μας ο καταραμένος!"
"Ναι ρε Βαγγέλη μου. Αλλά τι να κάνουμε και εμεις? γεράαασαμε πια"
Εβαλα και εγώ τα ακουστικά μου και που έπεσα?
Στον Γιωργάκη τον παπανδρέου.
Μπλα μπλα μπλα για την υγεία. Αριθμοί και στατιστικές και θα θα θα!!!Αυτό να δεις το κληρονόμησε από τον πατερούλη του που δεν ακούει τα νέα και δεν στέλνει κανένα κεραυνό να τον βαρέσει!κάτι για την υγεία έλεγε ουτε που κατάλαβε τι διάβαζε...
Και βγαίνει ο Αλέτσης στο βήμα! Τα ταααν!!!
Αναγνώστη μου την αποψή μου για τον Εξ Αθαμανίας ορμώμενο Αλέτση την ξέρεις. Γενικά την γνώμη μου για το ΣΥΡΙΖΑ...
Αλλά ειπε κάτι το παιδί που μου άρεσε πολύ:"εσεις μας μιλήσατε μόνο για αριθμούς, εγώ σας μιλάω για ζωές"
ΟΚ θα μου πεις..τετριμμένο. ναι αλλά οταν είσαισε ενα τρόλλευ γεμάτο κόσμο γυρίζεις το κεφάλι σου και βλέπεις αυτές τις ζωές. Μαμάδες με παιδάκια, ηλικιωμένους, μαθητές νέους. και εδώ δεν μιλάμε για ποσοστα επί του ΑΕΠ και ελλειμμα εσωτερικό και εξωτερικό. μιλάμε για την ζωή σου και την ζωή μου.και ακούς τους δημοσιογράφους στα κανάλια να αρχίζουν να στηρίζουν αυτά τα σχέδια. Γιατ΄? Για να σε πείσουν , αναγνωστη μου ότι τα λεφτά τους ειναι πάνω από την ζωη σου τον έρωτα, τα όνειρα σου. Σαθρό το συστημα και σαθροί το υποστηρίζουν.
Αυριο είναι Πρωτομαγιά. Δεν θα πάμε να πιάσουμε τον Μάη στα ουζερί. Εχει πορεία.κατέβα επιτέλους! Αυριο πρέπει να γεμίσουν οι δρόμοι. Ευχλη και κατάρα σου δίνω όχι με την ΓΣΕΕ. Τον κόλο της κυβλερνησης εγλυφε εχθές ο Παναγόπουλος για μια θέση στην μίζα.
θα τα πούμε εκεί!!!!
Κατάλαβες τι με έμαθε το τρόλλευ?

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!