Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Αναγνώστη μου σήκω να βγούμε στους δρόμους!!!!!19,30 Σύνταγμα


Σήμερα στις 7.30 στο Σύνταγμα (Υπ Εθν Οικονομίας) καλούν:Συντονισμός Πρωτοβάθμιων Σωματείων - Δίκτυο Συνδικαλιστών ΣΥΡΙΖΑ - Αυτόνομη Παρέμβαση
η κυβέρνηση χ.ερι χέρι με ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ & ΣΕΒ ξεκινούν πόλεμο ενάντια μας αναγνώστη!!!!θα καθίσεις με σταυρωμένα χέρια να κοιτάς να σε κόβουν κομμάτια;

κόβουν τον 13ο και 14ο μισθό στο δημόσιο τομέα(και στις συντάξεις του ιδιωτικού)(ξέχνα τα δωράκια από τον "Αη Βασίλη/μανούλα τα Χριστούγεννα)
Αυξάνουν το ΦΠΑ στο 23% (τα μακαρόνια χρυσάφι θα πληρώνεις)
Αυξάνουν το ποσοστό των απολύσεων στο 4%
Και μειώνουν κατά 50% την αποζημίωση

Και εσύ αναγνώστη μου τι θα κάνεις? Θα καθίσεις στον καναπέ που χρωστάς στην SATO και θα περιμένεις να σου βάλουν πιο βαθιά το μαχαίρι? Η οικονομνική χούντα που κατσικώθηκε στο σβέρκο μας ειναι και πολιτική χούντα. Τέρμα τα ποτάκια, τα όνειρα για νέο PC τα δωράκια στην φίλη σου, τα ταξιδάκια...Θα αυξθουν τα μπατσοσκυλα(ολοι θα θέλουν να βολέψουν τον κόλο τους)και τα λαμόγια. τερμα η δωρεάν παιδεία(οση είχες)υγεία(ουτε ράντζο δεν θα παίζει πια)Σου κόβουν τα όνειρα, πασά μου το'πιασες?
ο βιομήχανος και 40% να πάει ο ΦΠΑ την πατάτα θα την πάρει και το σολωμό του θα φάει. Εσυ και εγώ ουτε για ρύζι δεν θα έχουμε.
Γι' αυτό σηκω και βγες στον δρόμο. κάπου στο μπλοκ των πρωτοβάθμιων θα βρεις και το Νταμαζάκι να φωνάζει!!!Να φωνάζει για το μέλλον του μπας και ασπρίσει λίγο!!!!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!