Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

πέρι Μιλτιάδου, μαϊμούς & άλλων όμορφων..

Καλημερα αναγνώστη μου απο την κερατέα, με τα σουβλακια και τα δακρυγόνα τα ωραία. Σημερα θα μιλησουμε για το παρελθον. θα σε παώ πίσω στο '92. Μονο ο Σκάι-ς θα μιλα για τα περασμένα?
Το '92 ημουν μικρό παιδάκι. Ανιδεο, απο την πολιτική στην ομορφη φωλίτσα μου. Βεβαια, οι γονεις μου ασχολουνταν απο καποιο μαζοχισμό με τα πολιτικά. ο μαζοχισμός αυτός είναι γονιδιακός φαίνεται και μεταδόθηκε με την ένωση τους σε εμενα.
Τον Εβερτ τον θυμαμαι αμυδρα ως ονομα από πιο παλια. Μου φαινοταν ξενο και πάντα, σαν σωστό παιδάκι απορουσα πως ενας χοντρος ξενος κυριος ειναι στην ελληνική βουλή.
Η βουλη ηταν το αγαπημενο μου σπιτι. Το θεωρουσα μικρή, ιδανικό μερος για να μεινει κανεις. μεχρι που πηγα στο Ζαππειο Μεγαρο και άλλαξα γνώμη.
Και μετα απο μια μικρή '80s παρενθεση ξαναγυριζω στο '92.
Ο Εβερτ ημουν απο τοτε σιγουρη οτι θα πεθανει γρηγορα. ο πατερας μου έλεγε οτι μεχρι το '94 θα ζησει, διότι υποστηριζε οτι οποιος διαδεχεται τον ακατανομαστο στην προεδρια της Ν. Δ. εχει λιγο λαδι στο καντηλι. βεβαια τα πραγματα εγιναν αλλιως.
Πεθανε ο Εβερτ εχθες. Και εμενα μου γεννατε η απορια: Η μαϊμου τι θα απογινει? Ποια χερια θα την εχουν τωρα αγκαλια?
Γιατι να σου πω την αληθεια αναγνωστη μου χεστηκα για τον Μιλτιαδη. Ακουγεται μικροψυχο, μαυροψυχο κτλ. Αλλα για ποιο λογο να θυμαμαι τον εν λογω κυριο?
κατ' αρχην ηταν αποφοιτος ΑΣΟΕΕ. και οπως ξερεις θεωρω οτι τα οικονομικα ειναι μια χαζοεπιστημη...Εν δευτεροις ο μπαμπουλινος του ηταν ταγματασφαλιτης.
Ως δημαρχος εφτιαξε τον 9,84, τον οποιο εχουμε χρυσοπληρωσει.
Γενικα ειναι απο τα ατομα που μου ηταν αδιαφορα. και που θα προτιμουσα να συνεχιζαν το επαγγελμα τους, απο το να γλυψουν το μελι της πολιτικης. Διοτι αμορφωτος σαν καποιους αλλους της πολιτικης δεν ηταν.
Ηταν και κοντα ηλικιακα με τον Παν-καλο...Αυτος δεν εχει ημερομηνια ληξης, να μας αδειαζει και αυτός την γωνια που μας καθισε στο σβερκο, σαν την γη στο σβερκο του Ατλαντα?
Τι νεα απο την Κερατεα? Εχουμε εδω και μηνες ανταρτοπολεμο, εκει. Μπατσοι ψεκαζουν με ληγμενα χημικα, νεους γυναικες και παιδια. Μπαινουν στα σπίτια τους. και ολα αυτα διοτι οι ανθρωποι εκει δεν δεχονται να εχουν τα σκουπίδια στις αυλες τους. Ειδικα σε μια περιοχη, η οποια εχει  θεωρηθει αρχαιολογικός χωρος. Ελλας το μεγαλειο σου ή Ελλας η ντροπή σου?
Εχουμε και αυτο το μπατσο ελικοπτερο εχει 2 μερες ξεκολοθει στις βολτες...πφφφ...Εχουν παιξει τα νευρα μου και τα νευρα του Νταιζονίου, το οποίο ψαχνεί να το βρει και δεν το βρισκει...
Την καταρα μου να εχετε αδικιωρισμένοι...
Αυτα ηθελα να σου πω αναγνώστη μου!!Φιλααακιαα!!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!