Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Σκίζουμε το παραπέτασμα της ψευτό-ντροπής!

Οι απόκριες ειναι η μεγαλύτερη γιορτή του Ελληνισμόυ, αναγνώστη μου. Ποιο Πασχα και λαλακίες!
Μασκαρά Γκρέκο μασκαρά τραγουδούσε ο Μηλιώκας την επόψή του '90 ή (μήπως ήταν '80)και το Νταμαζάκι το έντυνε ο μπαμπάς του Σπανιόλα(τέτοια ασχημη στολή δεν έχει ξαναβγει).
Αποκριες αναγνώστη. Με τα τραγούδια τους τα πρόστυχα με τα σεξουαλικά υπονοουμενά τους είναι το μονο που μας άφησαν για προίκα οι αρχαίοι ημών πρόγονοι(αύτες και κάτι γονίδια του Εφιάλτη, για τα οποία θα μιλήσουμε άλλη στιγμή). Ηρθε η εκκλησία και με τια μαλακίες της σκότωσε το πλεόν ανθρώπινο ένστικτο...Τον ερωτισμό.
Με άσματα σαν:"το μουνί το λένε Γιώτα και τον πούτσο Παναγιώτα" και το "σαραντα μνια και ο πουτσος απο κάτω", οι πρόγονοι μας γλεντούσαν τον θεο Διόνυσο και ότι απέμεινε από εκείνον. Εδιωχναν έτσι για λίγο τις ψευτοντροπές του Χριστιανισμού και αγγιζαν το ζώο μέσα τους.
Αυτήν την βλακεία της εκκλησίας σχετικά με την ντροπή για την σεξουαλικότητα δεν την έπιασα ποτε.
Μετά ήρθε ο Ανθιμος, ο Χριστόδουλος και ένας μαλάκας τραγόπαπας στο Μεσολόγγι και η Δόμνα Σαμίου κατηγορήθηκε για βλασφημία(?)
Αφού δεν την αφόρισαν και δεν την έκαψαν πάλι καλά...
Γι' αυτό αναγνώστη μου, βάζω την περούκα μου και θα φωνάζω στους δρόμους του Μοναστηρακίου :"δεν κατεβαίνω πουτσ-καρέ γιατί εισαι κορδωμένος".
Και από Δευτερα θα θυμηθώ τους τρόπους που μου δίδαξε η μητέρα.
Αλλωστε Αναγνώστη μου, με τόσους μασκαράδες που μας κυβερνάςν εχουμε κάθε μέρα Αποκρια στο Ελλαδιστάν!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!