Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Το λαλά της παραδοχής ενός λάθους

Αναγνώστη μου καλησπέρα. Πασχας ηρθε  για τους χριστιανούς, ευκαιρία να φανε αρνί για τους αλλόθρησκους, μια από τα ιδια αλλά με ρεπό για τους άθεους.
Πως είσαι? Πως πάει η ζώη? Η δική μου κυλάει σαν σταγόνα που τρέχει από χαλασμένη βρυση. Βασανιστικά αργά και με πολύ προσμονή.
Απο τα μικρά μου χρόνια προσμένω. Προσμένω έρωτες, τηλέφωνα, να μπει η ζωή μου σε τάξη...
Εχω ενα ταλέντο στην αυτοκαταστροφή. Βαριέμαι ευκολα και κανω χαζομάρες στην βαρεμάρα μου. Δεν εχω την στοιχειώδη νοημοσύνη βλέπεις, να δω ότι εμεις καθοριζουμε την ζωή μας και οι άλλοι είναι απλά κομπάρσοι.
Αν και καποιοι εχουν και κάποιες ατάκες στο έργο που γυρίζεις, ο σκηνοθέτης και ο πρωταγωνιστής είσαι εσύ.
Η δική μου ζωή μοιάζει με ηλιθια μαλακία στην οποία πρωταγώνιστει η Μεγκ Ράιαν.
Θολοκουλτουριάρα, με εμμονές με συγκεγχυμένα "θέλω" ερωτικά και χωρίς να ξέρω τι θέλω να κάνω επαγγελματικά.
"Πεθαίνω για μενα και ας ειμαι απάτη", λαλάω σαν έτερος Μαργαρίτης και παίζω τον μονολογο μου στα μωσαϊκά μια πολυκατοικίας.
Περνάnε τα χρόνια και εξακολουθώ να διωχνω τα καλά και να κρατάω τα τοξικά...
Αλλά κουράγιο θα περάσει θα μου πει, κάποιος φίλος.
περνάω την καταθλιψη μου (again) και μονο η σοκολατα με σώζει. Ειδικά επειτα από σημερα βουουουρρρ!!!!!
Αντε Αναγνώστη μου!Ευχήσου μου καλό ταξίδι στα πατρια εδάφη και θα σε δω λίαν συντόμως!


Evergrey- I'm drowing alone...


I paint all black and step in among the shadows
The feelings of emptiness devours me quickly
And I know I never asked
But I need you to help me

Release me from darkness
Release me from all that chains me here
I'm drowning in silence
And I'm drowning alone

I hate to ask but I wouldn't if I didn't need it
Not strongeron my own
I'm weaker just so much weaker
And I know I never asked
But I need you to help me

Release me from darkness
Release me from all that chains me here
I'm drowning in silence
And I'm drowning alone

Release me from darkness
Release me from all that chains me here
My arms getting tired
So relieve me from hurt

See me cause here I am
Hear me cause here I am
Remember me cause here I am
Notice me cause here I am

Release me from darkness
Release me from all that chains me here
I'm drowning in silence
And I can't out-swim the fear

Release me from darkness
Release me from all that chains me here
My arms getting tired
So relieve me from hurt



Ποσοι μου είπαν γεια!!!!