Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Μερα Μαγιού μου αγανακτησες...

καλημερα Αναγνωστη μου Αγανακτισμένε στην Giran!
Χαμος λέει εχθες στο Συνταγμα και το Νταμαζακι ελειπε...Δεν αγανακτώ εγω ντε, τα εχω όλα λυμένα...Αμίιιι!!
Δουλευόμαστε μεταξύ μας οπως βλέπεις Αναγνώστη μου και ειναι η κατάλληλη εποχή για trolling...
Πέρασαν ωραία τα παιδιά εχθες στο Συνταγμα. Ειπαν τον Εθνικό υμνο, κουνησαν σημαιάκια, μουτζωσαν άπειρες φορές το κυνοβούλιο, κουνησαν σημαιάκια...
Οι καχυποπτοι σαν εμενα μυριζονται συνομωσια σε όλα αυτα. Η τρόικα θελει αν φυγει ο ΓΑΠ, διοτι ως βιαστης του ελληνικού λαού εκτέλεσε το χρέος του και στην θεση του να ανεβει ο πρωη της Βίσση-ς- μεσιε Καλαματιανός....
Χεσε μεσα δηλαδή. 
θα μεταναστευσουμε μαζικα και οι καλαματιανοι θα γινουν για ακομη μια φορα οι βολεμένοι της Ελλάδας.
Τελος πάντων ως μια αγανακτισμενοι απο το σπίτι της, μπορεί να μου πεις ότι δεν εχω δικαίωμα να μιλώ.μμμ...και ποιος εισαι εσυ δηλαδή που θα μου απαγορεύσεις να ομιλώ?
η γνωμη μου ειναι η εξης:Ειναι μια πρωτοβουλια που εαν δεν θεσει σαφής στοχους, θα ξεφουσκωσει οπως ξεφουσκωσε και των ισπανών. καλη η ειρηνική διαμαρτυρία και η γδυμένη ιδεολογικα(μπας και ξεκουμπιστουν οι εργατοπατέρες)αλλακαμια στιγμη θα χρειαστει και η ιδεολογικη κατευθυνση του πράγματος. και εκει θα γινει το πατιρντι...Θα ξεμαλλιαστεί ο τσιπρας με τον κουβελη και η λιάνα με την Ντόρα...ολοι θα θελησουν απο αυτή την πιτα εαν οδηγησει πουθενα τελικά...Και αυτο φαινεται ηδη απο καποιες δηλωσεις ατομων...
"Φυσικά η ιστορία μας έχει διδάξει ότι είτε ειρηνικά αρχίζει μια εκδήλωση αντίθεσης είτε δυναμικά πάντα κατάληξη είναι η πραγματική σύγκρουση με την εξουσία. Αν δεν γίνει σύγκρουση, αν δεν τεθούν αιτήματα, αν δεν γίνει πάλη μέχρις εσχάτων η κάθε κινητοποίηση, απεργία, ή διαδήλωση σβήνει σταδιακά χωρίς να επιφέρει, τουλάχιστον άμεσα, τα επιθυμητά αποτελέσματα. "
Δεν ξερω τι θα κανω και που θα οδηγησει...Ενα ξερω..οτι βρωμα καλαματιανη ποδαριλα απο παντου...
Κατα τα λοιπά στο ωραίο Ελλαδισταν(ξεχαστηκαμε με τουτα και με εκεινα)η χειροτερη γενια που εχει βγαλει αυτός ο τόπος (aka η γενιά του Πολυτεχνείου)συνεχιζει να λεει μπουρδες, αν βιαζει τον λαό, να καταστρεφει κινήματα στα οποία καποτε ηταν πρωταγωνιστές και τελικά να συσσωρευει όλα τα αντιδραστικά στοιχεία εκεινων των οποίων ενάντια καποτε πολέμησε...
Αναγνωστη μου δεν ξερω τι θα γινει. Κρατώντας μια επιφυλαξη θα κατεβω σημερα στο Συνταγμα. Κυρίως να δω με τα ιδια μου τα ματια τι γινεται και να το κρινω σωστα μετά...Ασε που θελω να δω και τους φιλους μου!
Καλό απογευμα!
Φωτογραφια "Nasim Alatras απο facebook"

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!