Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Το λαλά της ενότητας της Αριστεράς

Καλημερα Αναγνωστη μου, μπαρουτοκαπνισμένε. Το Νταμαζάκι απο τα μετόπισθεν σου γραφει αυτη την φορα. Mυρισε η Αθήνα πιπέρια, καπνο και αίμα. Δυο μέρες απεργίας και μαθαμε πολλά, αφού τα είχαν όλα. Ξυλο διαδηλωτών-ΜΑΤ, διαδηλωτών-διαδηλωτών (τα ΜΑΤ ειναι αγαπημένα, δεν τσακώνονται).
Εχεις ακουσει και διαβάσει πολλά Αναγνώστη μου αυτές τις μερες στα site κοινωνικής δικτύωσης, στα ΜΜΕ(μα καλά βλέπεις ακόμη TV;) και από φίλους και γνωστούς.
Εδω Alter ego μου τις σκέψεις μου θα ακούσεις.
Μου εχει αφησει μια πίκρα η 20/10, αναλογη της χαράς που μου χαρισε η 19/10. Άρα η αγαπημενη μέρα απεργίας ηταν η προχθεσινη, χιχιχι!
Αλλα θα σου πω για τον απόηχο...Το νομοσχεδιο για τα εργασιακά , το αφορολογητο με μια διαρροή και μια διαγραφή ψηφίστηκε.. Το ΠΑΣΟΚ δεν θα ειναι ποτέ ξανά το ίδιο χωρίς την Κατσέλη. θα μου λειψει η πληθωρική της παρουσία και αυτές οι εξαίσιες καρφιτσες που φορουσε και φωτιζαν το ρυτιδιασμενο προσωπο της. ΠΑΣΟΚ χωρίς Κατσέλη, ψωμί χωρίς μερέντα αναγνώστη μου.
Και ενω συζητουσαν αυτο το τέρας, που στα εργασιακά μας έκανε Ινδία(και οχι Δανια που εταζε το χαζό παιδί χαρά γεμάτο) έξω από την Βουλη ΚΚΕ και "οι άλλοι" επαιζαν ξυλο. Ποιοι ειναι οι άλλοι; Ελα μου ντε; Πολλοι λενε πολλά για τους αλλους...
Εγω στον βιδεο που ειδα εχθες ειδα ανθρωπους χωρίς κουκούλες, καθημερινους να προσπαθουν να περάσουν απο την -υποδειγματική- περιφρούρηση του ΠΑΜΕ, (εσείς οι μπάτσοι να τα βλέπετε αυτα!!!να μαθαίνετε) και να βρισκουν τοίχο.

  Εμαθα οτι ζητουσαν ταυτοτητα, κομματική είτεδημοσιογραφική. Μπρστα ηταν τα ΚΝΑΤ και πισω τα ΜΑΤ. Και οπως καταλαβες δεν αργησε να γινει το Συνταγμα, Σταλινιγκραντ. Πετρες λασπη σκονη, ντουβαρια και καδρονια...Βαρα μας Μαλαμη ή οπως αλλιως λένε τον διαδοχο του.
Και στο ξαναλέω. Ενω εκεί έπαιζαν καρατε, μεσα στην Βουλη το ΠΑΣΟΚ υπέγραφε την θανατική καταδικη της αξιοπρέπειας μας. Εχεις όνειρα; τοσο το χειρότερο;
Ποσοι θα φυγουν πια απο αυτόν τον τόπο; Αρχισε και αλλο μεταναστευτικό κίνημα και αυτή την φορά δεν θα σταματησει.
θα αδειάσει ο τόπος μας. Ενα "ΝΑΙ" ειπε η ΠΑΣΟΚάρα εχθές λιγες μέρες πριν την επέτειο του "ΟΧΙ".
Α ναι, γιατι σε ολα αυτά η Αννούλα του χιονιά, είπε οτι οσα σχολεία εκαναν πάνω από τέσσερις μέρες κατάληψη, δεν θα πάρουν ώρες για δοκιμαστικά. μωρέ τι μας λες; Να κάνουμε παρέλαση, να γιορτάσουμε τι ακριβώς; Προγονολατρεία ή περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις;
Ξαναγυρίζω στο θέμα μου. Ενας διαδηλωτής νεκρός εχθές. Οχι απο κακκώσεις, αλλά πο αναπνευστικα και καρδιακα προβλήματα. τραγικός απολογισμός. Πέθανε ενας ανθρωπος για το τιποτε. Απο ενα δακρυγόνο που εσκασε δίπλα του και του προκάλεσε πρόβλημα στην αναπνοή... Και στο λεω γιατι Αναγνωστη μου ειπώθηκαν πολλά.
Δεν εχουμε πια κράτος. τελος! οχι οτι ειχαμε ποτέ αλλα να 'χαμε, να λέγαμε...
ωραίςο ειναι ο τόπος μας κλειστός, εγραφε κάποτε ο Σεφέρης. Ευτυχώς πεθανε και δεν ειδε την διαψευση του. Ανοιξαμε και τους περιμένουμε πια...και εξω απο την Βουλη πάντα θα χτυπιούνται και μέσα πάντα θα ψηφίζουν...
Γιατι η ενότητα στον τόπο αυτό δεν υπήρχε ποτέ για να ερθει τώρα.
κλείνοντας ευχαριστώ το ΚΚΕ, που δικαίωσε ολους τους λόγους για τους οποίους με διέγραψε κάποτε.  "φοιτητες εργατιά μια φωνή και μια γροθιά, απέναντι στην υπολοιπη εργατια και στους αλλους φοιτητές"
Καλημερα Αναγνώστη μου... και το λαλα ειναι αυτό: αφου δεν εχουν τα αριστερα κόμματα καμια ορεξη να ενωθει επιτελους αυτός ο λαός εναντια στον πραγματικό εχθρό
Rammstein- keine Lust


Ποσοι μου είπαν γεια!!!!