Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Το λαλα της Γερμανοκρατίας

καλημέρα Αναγνώστη μου γερμανέ...ή μήπως πρέπει να πω guten Tag!το νταμαζακι σου γραφει απο την αγρια πλευρα της Αθηνας, εκεί που επεσε σκουπα της αστυνομίας και δεν βλέπεις πλεον ψυχη ζώσα τα βραδια... πάλι στην παραξενη πολη, θεωρητικα για καποιες δουλειες, πρακτικα για να δω γνωστούς, φιλους και να παω σε μια υπέφοχη συναυλια!!!!
Ημερα της εθνικής μας περηφανεια η χθεσινή!Ουπς!λαθος!αυτο έπρεπε να το πω πριν απο κανένα δυο χρόνια. διοτι οι γερμανοι ξαναρθαν, ειπαμε ενα μεγαλοπρεπέστατο "ΝΑΙ" και δωσαμε γη, υδως, αέρα, περηφάνεια, αξιοπρέπεια και ιστορία.
Θα τριζουν τα κόκκαλα των ατομων που αγωνίστηκαν στην Εθνικη Αντίσταση, Αναγνώστη μου.
οχι τίποτε αλλο. Τότε ο εχθρός ήταν ορατός, τον εβλεπες, φορουσε χακι και περπατο΄θσε στον δρόμο. τωρα ειναι αορατος, λεγεται τράπεζες, χρεος, πολιτική, οικονομία.
Ο ΓΑπ θα μεινει στην ιστορία, οχι μονο ως πιο αποτυχημένος πρωθυπουργός, αλλά και ως ο ανθρωπος που εφερε την ξανα την γερμανικη κατοχή. Τζάμπα τα όχι του μεταξύ μας Μεταξά.
κατα τα λοιπά εχθες σε πολύ λιγες πόλεις της Ελλάδας εγιναν παρελάσεις. Αυτό το απολίθωμα τιμής. και γιατι να γινουν; να τιμησουμε τι; το εθνικό καλλος ή τους εθνικους κάλους; μουτζες σε πολιτικους, αυγά, στραγάλια, γιαουρτάκια Δωδώνη...ΜΠΑΤΣΟΙ,ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ,ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ...
και ολοι φευγουν...και θα φυγει και το νταμαζακι. ψαχνει τρόπο ξεσκονίζοντας βαλίτσες,πτυχια, αγγλικα, γερμανικα και ισπανικά να βρει εναν τρόπο να την κανει από εδώ...οχι επειδή δεν αγαπάω τον τοπο μου. Αλλά επειδή αυτός ο τόπος δεν αγαπάει εμάς. και μεταξύ μας τώρα, δεν ειμαι και το ατομο,που γουστάρει να φυλαει θερμοπύλες.
Ωραίος ο τόπος μας, κλεισςτός, αλλά πρέπει να ανοιξουμε πανια για αλλους, ανοιχτους.
Δεν σε προτρέπω να φυγεις, αναγνώστη μου σε καμιά περίπτωση. Απλά σου παρουσιάζω τις δικές μου σκέψεις. Εφυγα σε περιόδους που τα πράγματα ηταν καλύτερα και με γυρισε ο ερωτας...(ε να τα λέμε αυτα).
Τωρα πια δεν ξερω εαν θα με γυρίσει κάτι...
Στα αλλα τα δικά μας, η επίσκεψη μου στην Αθηνα αυτή την φορα στέφθηκε με επιτυχία...και μαζευω στιγμές να τις βαζω στην χαρουμενη συλλογή, γιατί εαν δεν κρατάμε και αυτα...ζητω που καήκαμε!
Το live στο οποίο με έσυραν κυριολεκτικα απο τα μαλλιά εχθές ηταν υπέροχοοο...και οι τρείς ηταν θαυμασιοι...(το "Odyssey" να μην έπαιζαν οι Symphony X θα ηταν υπέροχο το live)
Σου βαζω μια κομματάρα από ενα συγκρότημα από τα χθεσινά... Auf Wiedersehen meine liebe Αναγνώστη!

Need - Lie before you sleep

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!