Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Το Λαλα του Καλαματιανού

καλησπέρα Αναγνώστη μου ξεχασμένε... Συγνωμη για την καθυστερηση, αλλα ειχα ανειλημμένες υποχρεώσεις, κάτι ταξίδια, μια ιωση9εδώ και τρεις μερες) κτλ...
Πολλά τρεξίματα το νταμαζάκι και αισθάνομαι σαν το σκιουράκι στην ρόδα... Τρέχω, τρέχω και στην ίδια θέση μένω.
βρισκόμενη σε μια χωρα του εξωτερικού προ ημερών και χωρίς να εχω ιδιαιτερη επικοινωνία με την μαμα πατρίδα( f.e ηρθε ο προγκηπας,δεν ηρθε?) , καταλαβα οτι η μεσογειος φλέγεται και παλι μπουρλοτιέρης το Ελλάντα. Μα να μην αφήσοθυμε τας Ευρώπας να ηρεμήσουν;
 Τους ετρεχε με εκείνο το δημοψηφισμα ο πρων greek Prime Minister, μετα δεν ειχαμε prime Minister, μετά καναμε ενα τραπεζίτη (και ακόμη πιο δικό τους παιδί) Prime Minister & τωρα περιμενουμε ολη την πενα και το χέρι ενος Καλαματιανου να συνεναισει ωστε να παρουμε ωσαν χρηματοπρεζάκια την δόση μας, την εκτη...
Ειμαστε θεμα για το εξωτερικο, Αναγνώστη μου, γιατι στο εσωτερικό ειμαστε νουμερα...
κεφαλικός φόρος, η ΓΣΕΕ & Η ΑΔΕΔΥ μια φορα στις σαράντα μέρες κανουν βολτουλα για τα απαραιτητα δακρυγόνα, οι μπατσοι ψεκάζουν σαν να μην υπάρχει αυριο... Ειμαστε όλοι με lexotanil και xanax.. Μια ωραια παρεα..
Ειχα χάσει τον υπνο μου που λες αναγνώστη μου. λίγο το ένα, λίγο το άλλο παει έφυγε ο Μορφεας.. Σε όλες τις εφημερίδες εβαλα αγγελία, τον βρηκα τελικα στα εξωτερικά. Ε που θα μου ξεφευγε...
Κατα τα δικα μου, έλαβα σημερα το χαράτσι και πωωωως το χαρηκα δεν περιγραφεται! Μινι εγκεφαλικό σταματησε το μυαλο να στροφάρει...
Τι λεγαμε; Α.. για τον καλαματιανό.. Ο Αντωνακης απο πάντα ηταν ζημιάρικο αγόρι. με τα κοστουμακια του τα φθηνιαρικα, με τον νταλκα που γέννησε στην Αννούλα την Βίσση, με το μεταναστευτικό, με την επιβίωση του απο τις κατάρες του μπαμπά της Ντόρας(ή αλλιώς Κωνστ Τσέπες), εφτιαξε ενα αποτυχημένο κόμμα, έπεσε σε κατάθλιψη, κονταροχτυπηθηκε με την Ντόρα και εγινε ο πρόεδρος της ΝΔ.. Γενικα ωσαν φοινικάς αναγεννηθηκε απο τις στάχτες του. Μιζερος και κακομοίρης, χαρακτηριστικο δειγμα πολιτικου παλιάς κοπής ο Αντωνακης παιζει κρυφτούλι με την υπογραφη του. Διότι ο παππους του μεταξυ σύγκλινου και γουρουνοπούλας του είχε πει κάποτε: "το πουλι σου και την υπογραφή σου να προσέχεις που τα βάζεις". Ε αυτος σαν μωρο παιδι το πρωτο το εβαλε στην Βίσση και από τότε τρέχει και δεν φτάνει. Και είπε τώρα να ισοφαρίσει με την υπογραφή του...
Αναγνωστη μου κατά τα άλλα τα ίδια... θελω να κανω ενα ταξιδάκι ακόμη, αλλά ο προορισμός ειναι άγνωστος. Και όπως εχει πει και ενας φίλος " εδώ ειναι το ταξίδι"...
Το λαλα συναδει με το "Καλαματιανος/οι". Ειναι η πηγή όλων των κακών...
Φιλια!

Dream Theater - The root of all evil

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!