Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Το λαλα των X-mas

Καλημερα Αναγνώστη μου και καλό μηνα!!! πρώτη Δεκέμβρη σημερα της Αγίας απεργίας της ΓΣΕΕ & ΑΔΕΔΥ και ολοι εχουν μαζευτει για το καθιερωμένο ξύλο με τα ΜΑΤ και απο την προηγούμενη απεργία και με τα ΚΝΑΤ... Ειμαστε μια ωραια παρέα, καλέ μου... Πέτρες, μαρμαρα και δακρυγόνα θα βγουν σημερα και θα πρωταγωνιστήσουν στον Αθηναϊκό μπερντέ. Προσωπικά δεν εχω καταλάβει ποτε θα αποφασίσουν να κανουν Γενική απεργία διαρκείας τα σωματεία και θα κόψουν αυτα τα καθιερωμένα ραντεβού με ΜΑΤ, ασφαλίτες και φαρμακοποιούς (για τα απαραίτητα Riopan & μασκούλες).
Το θέμα μου δεν ειναι η απεργία σημερα, Αναγνώστη μου, αλλά τα επερχόμενα x-mas. καθε χρόνο γεννιέται ο κρινοσπαρμένος, νισάφι πια! δεν βαρεθηκε?
Δεντρα, μελομακάρονα,σελινάτο,ο Αγιος Βασίλης, ο Ρούντολφ το ελαφάκι και χιλιάδες ηλιθια λαλα να γεμιζουν την ατμόσφαιρα των πολεων ανα τον κόσμο! Αλλα όχι! Σε μια μικρη γωνιά του πλανήτη καπου στην μεσόγειο μια πόλη δοκιμάζεται από τα σκληρά χτυπήματα ΔΝΤ, ΕΕ και εγχώριων πολιτικών. Η χώρα λέγεται Ελλάδα και έχει πρωτευουσα την Αθηνα, μια απο τις πιο ιστορικές πόλεις του κόσμου. Ενα λουλούδι η Αθηνα, μυριοστολισμένη και καταπράσινη και πάνω από όλα πεντακάθαρη... Ενα πρότυπο πόλης. Πορνεία, εγκληματικότητα, παρακμή ειναι αγνωστα για τους ευλογημένους κατοίκους της πόλης αυτής. και όμως σε μια μικρή γωνιά της στην πλατεία Κλαυθμώνος εχουν καταφύγει οσοι λόγω των οικονομικών χτυπηματων που ανέφερα εμειναν αστεγοι.  Αμαυρώνεται η εικόνα της άγιας αυτής πόλης και ο δήμαρχός της, αποφασισμένος αν διατηρήσει το εορταστικό και αψεγάδιαστο προφίλ της πόλης του ξηλώνει τα παγκάκια/σπίτια τους. Βεβαια αφου δεν έριξε και φόλες, πάει καλά. Και έτσι μπορούν οι ευτυχισμένοι κάτοικοι της πόλης να καταναλώσουν ελευθερα, αυτες τις "αγιες" μέρες. Να ξεχυθουν στις αστικες αγορες και να καταναλώσουν σαν να μην υπάρχει αυριο.
Δεν τους εμποδίζει η οικονομικη κρίση,κατα την λογική του Δημάρχου, αν ειναι φειδωλοί στις αγορές τους, αλλά η πραγματικότητα...
οχι αναγνώστη μου. ουτε παραμύθι δεν μπορώ να κάνω πλέον με την χωρα αυτη. Δεν έχασα το ταλέντο μου στη συγγραφη παραμυθιών, απλα η πραγματικότητα με προσγειώνει. 20,000 αστεγοι στην Αθήνα, πως να γιορτάσει kaνεις τα x-mas? με την ανεργία στο 18%? με το πορτοφόλι ολοένα και πιο άδειο, να φτάνει μόνο για τα χρειώδη? Απορώ τι στο διαστημα εχει μεσα στο κεφάλι του ο Καμίνης και ο κάθε Καμίνης. Δυστυχώς δεν απολαμβάνουμε όλοι παχυλους μισθους, ουτε εχουμε όλοι την ευχέρεια να βάζουμε το χέρι μας σε κρατικές επιχορηγήσεις. Εαν κοιταξει απο το μπαλκόνι του ο δήμαρχος δεν θα δει την εικόνα που σου περιέγραψα πριν,εκεινη την τελεια χώρα, αλλα αντι για δέντρα θα δει πρεζάκια και πόρνες να χαλαλίζουν/πουλανε την ζωη τους σε ένα πεζοδρόμιο. Αλλά στρουθοκαμηλιζει και αυτός οπως και όλοι αυτοι που χαιρονται την εξουσία. Την οποία τους έδωσες εσύ και ε΄γω και όλοι μας, Αναγνώστη μου
Τα x-mas Ανανγώστη μου ειναι πλέον μονο για τα παιδιά. Ακόμη πιστευω στον Αγιο Βασίλη , ακόμη χαζοχαίρομαι οταν στολίζω το δεντρο και την γλαστρούλα μου, ακόμη τσακίζω μελομακάρονα.. Αλλά αυτο συμβαίνει γιατι περιστοιχίζομαι απο παιδάκια και γατάκια. Μεσα από τα δικα τους μάτια λάμπουν και τα δικά μου. Σε κλείνω έτσι αναγνώστη μου, γιατι δεν θέλω να μαυριζουν οι ακρδιές μας. και θέλω στο κουτάκι της Πανδώρας να μεινει αυτο το χρυσό πουλί η Ελπίδα. Η ελπίδα ότι θα τους τσακισουμε πριν μας τσακίσουν.
καλο απογευμα Αναγνώστη μου! Και να προσέχεις εκεί στους δρόμους!!!!

Τζίμης Πανούσης-γυφτάκι

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!