Κυριακή 2 Αυγούστου 2009

Αυγουστος!!


Αναγνώστη μου δεν είπαμε καλό μήνα!! Σε πήρα και εγω από τα μουτρα αμέσως που να προλάβεις!! Καλόι μήν α ανγνώστη μου. Ευτυχώς που έρχεσαι που και που και τα λέμε γιατί...
Ηρθε ο Αυγουστος αναγνώστη. Ο μήνας που η Αθήνα είναι κουκλάρα, που οι κατοικοί της πάνε στα χωριά τους για βιζιτα, που επιτέλους βρωμάει η επαρχία σκουπίδια και καυσαέρια. Που τα νησιά "πήζουν" απο κόσμο και οι παραλίες της Αττικής φαίνονται όμορφες.
Τα πανηγύρια δινουν και παίρνουν(αχχχ πόσα γυρίζαμε κάποτε θυμάσαι?)
Ωραίος μήνας ο Αυγουστος. Με τα σταφυλάκια του και τα σύκα του πάντα με τον Διόνυσο τον μπέρδευα αναγνώστη. Τον φανταζόμουν τυπά με σταφύλια στα μαλλιά να πίνει τις κρασάρες του και να κοιτάζει τα φεγγάρια του! Και ήρθε.
Αναγνώστη ξέρω οτι είσαι παραδοσιακός και θα την κάνεις τώρα για διακοπές. να περάσεις τέλεια !!φέρε μου και κάτι ε? Κανένα φραγκόσυκο ή καμια θαλασσινή μυρωδιά..κοχύλια(και βότσαλα δεχόμαστε δεν είμαστε σνομπ!)
Αντε θα τα ξαναπούμε απο καμιά παραλία...

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!