Τετάρτη 8 Απριλίου 2009

Ο Ερμάκος


Δεν γινόταν να μην ειπωθεί κάτι γι αυτο το πλάσμα...Κατάρχην είναι πολύ όμορφος για να τον αγνοήσεις...
Εν δευτέροις είναι πολύ γκρινιάρης για να μην τον ακούσεις
Και εν κατακλείδει είναι πολύ ζωηρός για να μην τον κλωτσήσεις...
Αδιακριτος καποιος φορές, ζηλιάρης και εγωιστης, λαίμαργος και χουζούρης...
Με έχει τρελάνει με την προσωπικότητα του...
Γι'υτο είπα να εκθέσω το γατόσκυλό μου(την πρώτη μέρα στο σπίτι απο το φόβο του οι κραυγές του θύμιζαν γαυγίσματα)
Τον αγαπώ πολύ και ας έχω ανέβει σε δέντρο για να τον κατεβάσω και ας μου έχει φάει κορδόνια,ας σπάσει κούπες,,ασ με δαγκ'ωνει και γρατσουνα για να "παίξει"!
9ωράιο παιχνίδι!)
τον αγαπώ γιατι μου κρατάει συντροφια...δεν ζητά τίποτα μόνο χαδάκια στο belly του φαγητό..δεν θέλει επιβεβαίωση δεν μου κάνει έλεγχο..
μου δίνει μονο αγάπη και ως αντάλλαγμα του δίνω την δική μου...
Αυτό λοιπόν για τον κλεφτάκο μου!!!!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!