Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

Χωροφύλαξ με γρίπη τύπου Α



Πριν ακουστει αυτό το τραγουδι από τους Δ. Πουλικάκο- Ζ. Πιλαλί στην συναυλία στα προπύλαια, ακούστηκε το γνωστό συνθημα που ενώνει τους αστυνομικούς, τους χοίρους και τους αφαιρέτες ζωής. Αναγνώστη μου τον Δ. Πουλικάκο τον ήξερα. Όχι μόνο σαν ηθοποιό , αλλά και σαν τραγουδιστή. Στα φοιτητικά μου χρόνια τον είχα δει. Ο Πιλαλί ήταν όραμα. Είχα ακούσει για κάποιον Πιλάλα showman, αλλά δεν τον είχα ματαδεί(όπως λεέι και ο Ντοκ)
Ηταν και για τους δυο μας μια αποκάλυψη. μετά απο την σχετική έρευνα έμαθα σχετικά, ακουσα τραγούδια του(κατόπιν downloading) και περηφανα τον θεωρώ απο τους πιο αγαπημένους μου(μαζί με τον Τζιπάκο και τους Earthbound)

Ασ κλείσει εδώ η παρένθεση μας και ας αρχίσει το πραγματικό κείμενο.
Γρίπη. Μας συστήθηκε σαν γρίπη των χοίρων. μεξικάνα και Λατίνα, ήρθε ύπουλα απο την χώρα της. πρώτα χτύπησε τοιυς Αμερικάνους και μετά πέρασε και στην γριά- ευρώπη. Τα περισσότερα κρούσματα στην Ισπανία. Έρχεται και προς την Ελλαδίτσα μας.
Αλλα εν τω μεταξύ άλλαξε ονομα. Απο Η1-Ν1 (σαν μέλος του Enterprize) έγινε γρίπη τυπου Α. χαζό το ονοματάκι για μένα αναγνώστη μου. Στην Ελλάδα θα έρθει σαν Α. Προτιμούσα το "γρίπη των χοίρων". Λίγο που μου θύμισε την ιστορία με τις γαλοπούλες και τις κότες λίγο που την χαίρομαι γενικώς την εκδίκηση αυτή των ζώων. Μόνο οι Εβραίοι, οι Μουσουλμάνοι και οι κατσαρίδες θα επιβιώσουν, αναγνώστη.
Ακούμε ιστοριες πραγματικές, τραγικές θανάτους και εξάπλωση. Στην Ελλαδίτσα δεν ιδρώνει το αυτάκι μας όμως. Τα πιτόγυρα, ντονέρ και σουβλάκια(οχι τα καλαμάκια) πάνε σύννεφο. Τα μπριζολίδια έχουν την τιμητική τους και ο μπεκρή μεζές σε μεθάει.
Ετσι είναι ο Έλληνας. Φατε πιετε ωρε παιδιά. Εμεις θα επιβιώσουμε. Ασχετοι οι κακοι(και αληθινοί) οιωνοί. Ασχετα όλα.δεν μας τρομάζει τίποτε. Ούτε τα νέα κρούσματα του ιού της γρίπης Α στην Ευρώπη, ούτε οι Φόβοι για δεύτερο, δριμύτερο, κύμα γρίπης, ουτε το γεγονός ΄το μεχρι τώρα είχαμε 1003 κρούσματα σε 20 χώρες. Οι φόβοι για μετάλλαξη του ιού μας φαίνονται αστείοι.
Δεν είμαι υπέρ του φοβου και του πανικού. Είμαι υπερ της πρόληψης και της λήψης μέτρων(αν συνεχίσει βέβαια ο Ερμάκος να το σκάει για να βρει γκόμενα και να μου φέρνει στο σπίτι όλα τα μικρόβια της γης ποια μέτρα και χαζομάρες.)
ειμαι υπερ της πληροφόρησης μου απο την πολιτεία και όχι απο την Τηλεόραση και τον τύπο. Είμαι κατα της εκμεταλλευσης απο τις φαρμακοβιομηχανίες του φαρμάκου με αυτό τον τρόπο που θα γίνει.
Ειναι ύπουλα τα γουρούνια αναγνωστη μου. Δεν αρρωσταίνεις μόνο με το κρέας αλλα και απο την επαφη με αυτά
Το τραγουδάκι είναι αφιερωμένο. Ειδικά στους χοίρους(τους ροζ ξέρεις, όχι τους μπλε) και ας μας αρρωσταινετε εμεις σας αγαπάμε. Ενα συνθημα που όλους μας ενώνει!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!