Κυριακή 17 Μαΐου 2009

Γι 'αυτό σου λέω πάμε!!!!


Πάμε Ιαμαϊκή αναγνώστη μου? Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου(εντάξει υπερβολές)ήθελα να πάω Jamaica! Από τότε που είδα τον θεό Bob σε ένα Cd στο σπίτι του θείου Κ. (αυτός μου μάθαινε μουσικές μικρή) και ρώτησα την εξής χαζή ερώτηση:(μεγάλωσα μεγάλωσε και το IQ, γιατί έτοιμος ήσουν να μου την πεις)
"Θείε γιατί ο κύριος έχει τα μαλλιά του σαν ρολλά κουζίνας?"
Δεν έπαθε αποπληξία ο θείος και μου είπε στα γρήγορα:
"ράστα λέγονται...έτσι τα κάνουν στην Jamaica"
Και τότε θέλησα και εγώ να πάω στην Jamaica να ακούσω τον κύριο με την περίεργη φωνή να τραγουδά και να κάνω τα μαλλιά μου ράστα.
Μεγάλωσα και διάβασα. για τους ρασταφάρι και την reggae. Για την Jamaica και τους κατοικους της. Για τους αγώνες τους.
Και σου λέω αναγνώστη μου!πάμε!
Πάμε να ακούσουμε this reggae music live!Και όχι μόνο reggae, αλλά και ska και ragga και dub! Να λιώσουμε στον ηλιο τους και να βουτήξουμε στα νερά της Καραϊβικής!
να εξερευνήσουμε το "νησί των νερών και του ξύλου". να δουμε τον Usain Bolt να τρέχει στις παραλία του Montego! Ακόμη να πειστείς?!!!Ορίστε λίγα δείγματα μουσικής:
Buju Baton:

Black uhuru:

Τίποτε ακόμη?
Άντε πάμε καλό μας ταξίδι!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!