Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

Εκλογές, κόμματα με φρου φρου κι αρώματα!!!


(Ο τίτλος έχει να κάνει με τις εκλογικές διαδικασίες των προηγούμενων και των επόμενων ημερών!)

Τι γίνεται αναγνώστη μου? Όλα καλά σου πάνε?(οπως λέει και ο Sakissss!!!)
Λοιπόν όλη την ημέρα άκουγα χθες στο ραδιόφωνο για τα αποτελέσματα της Eurovision, που έχω να δω από την πατάτα του S.A. G.A. P.A.O. Μικρό κορίτσι και εγώ τότε το kafe-bar στην Άρτα είχε Eurovision night πήγα τι να έκανα?
Από τότε πάνω κάτω έχω να δω και TV(και δεν ειναι κάτι αξιοπερίεργο. Είμαστε πολλοί)
Ακούω και για τους μςγάλους Έλληνες και για τον Αλέξανδρο που βγήκε ο μεγαλύτερος όλων. Αυτές οι ξενόφερτες χαζομάρες.
ΟΚ μπορεί τα τελευταία χρόνια να μην αναδεικνύονται προσωπικότητες και τρανοί ηγέτες. Αλλά η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της καλέ μου . Γεμάτα είναι τα μεγαλύτερα ερευνητικά κέντρα παγκοσμίως από Έλληνες που κατάλαβαν, όπως ο Παπανικολάου, ότι εαν θέλεις να σε θυμάται η χώρα σου και να υπηρετήσεις την επιστήμη χωρίς τα μαχαιρώματα που συμβαίνουν στα ελληνικά παν/ μία πρέπει να φύγεις με γοργά βήματα απο την Ελλαδάρα!
Υπάρχουν μεγάλοι Έλληνες ανάμεσα μας , οι οποίοι δεν είναι τόσο γνωστοί και διάσημοι, γιατί απλά το χαζοκούτι(που έλεγε ο παππούς μου)δεν προβάλλει ούτε 10 λεπτά θέματα για το έργο τους. Και δεν αναφέρομαι μόνο σε άτομα της επιστήμης. Αλλά και μουσικούς, χορευτές . Υπηρέτες της τέχνης και του ωραίου. Κάτι που δεν είναι η Eurovision αλλά που όλοι ειδικοί και μη(συμπεριλαμβάνω και την αφεντιά μου) ασχολούμαστε με αυτή.
Αλλά τέχνη δεν είναι αυτό.
Δεν είναι μουσική αυτό. Δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις μουσικής, αλλά δεν πιστεύω ότι νότες στην σειρά κάνουν μουσική. Όπως λέξεις βαρύγδουπες σε ακολουθία δεν κάνουν ένα ποίημα. Η Τέχνη είναι πολύ ακριβή για να πωλείται και να αγοράζεται σε show καρναβαλιστικά. Show που μόνο στόχο έχουν την αποβλάκωση του φιλοθεάμονος κοινού.
Show που δυστυχώς αναδεικνύουν την κουλτούρα της μάζας.
Δεν θα σε ζαλίσω άλλο με τις φανφάρες μου αναγνώστη. Απλά ήθελα και εγώ ως άλλη μια άσχετη να μιλήσω για ένα θέμα που δεν κατέχω καθόλου, αλλά που όλοι γύρω μου το κατέχουν . Ενημερώθηκα λοιπόν και σου τα είπα.
Αυριο θα σου μιλήσω για τις Ευρωεκλογές. Για αυτό το γεγονός που στους πολιτικούς σαν τροχοπέδη είναι στις καλοκαιρινές τους διακοπές, που άρχισαν νωρίτερα λόγω του κλεισίματος του "Μαγαζιού"για την σαιζόν.
Αναγκάζονται που λες οι καλοί μου "κόκκοι"(κόκκινοι πράσινοι και μπλε)να χαλαλήσουν το τριήμερο τους(λες και η χρονιά τους δεν έχει πήξει από δαυτα) και να τρέξουν σε πόλεις και χωριά, προμοτάροντας το τραγ- ουπς- κόμμα τους.
Κατάλαβες? Σκατοδουλεία αλλά έπρεπε κάποιος να την κάνει!!!(Δουλεία γράφω αναγνώστη μου όχι δουλειά)
Αλλά Εμείς θα λύσουμε, θα ξεκινήσουμε αναγνώστη.
Ούτως η άλλως δεν θα ψηφίζαμε τίποτε και κανένα! Γι' αυτό θα εκμεταλλευτούμε το τριημεράκι να χαλαρώσουμε. Βαρέσαμε πολύ κασμά και το χρειαζόμαστε!
Μάζεψε και εσύ τα μπογαλάκια σου. Σήκω από καναπέδες, ντιβάνια, μπαουλοντίβανα(όπως λέει και ο Λιακ) και φύγε!Στο χωριό σου θα πας σε φίλους θα πας! Πήγαινε! Μαυρισέ τους μιά φορά στην ζωή σου! Όλους! Μην ψηφίσεις κατά συνείδηση! Άλλωστε οσωνούπω έχεις και τις άλλες εκλογές!Πούλα εκεί την ψήφο σου!
Άντε θα τα πούμε αύριο!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!