Παρασκευή 22 Μαΐου 2009

Δυστυχώς θα πτωχευσουμε!!!


"Ολοταχώς προς πτώχευση οδεύει η ελληνική οικονομία και χρειάζεται άμεσα αλλαγή οικονομικής πολιτικής.Το μήνυμα αυτό έστειλε το κλιμάκιο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου το οποίο ολοκλήρωσε τις επαφές του με υψηλόβαθμα στελέχη του οικονομικού επιτελείου επιχειρώντας ένα «check up» της ελληνικής οικονομίας.Αυτό που τρόμαξε τους εμπειρογνώμονες του ΔΝΤ - σύμφωνα με την εφημερίδα Ημερησία - είναι η συνεχής διόγκωση του δημοσίου χρέους. Με βάση την μελέτη προέκυψε ότι ο κάθε Έλληνας χρωστά 31.700 ευρώ, ενώ οι οφειλές μίας τετραμελούς οικογένειας προσεγγίζουν τις 127.000 ευρώ.Επίσης εξέφρασαν την άποψη πως το μέχρι τώρα μεταρρυθμιστικό πρόγραμμα της κυβέρνησης έχει φέρει περιορισμένα αποτελέσματα και πρότειναν μεταρρυθμίσεις σε ασφαλιστικό , αγορά εργασίας , φορολογικό και στην λειτουργία του δημόσιου τομέα.
Πρότειναν δε οι κινήσεις να γίνουν άμεσα λόγω της εξαιρετικά δυσμενούς εικόνας της οικονομίας"


Πηγή nooz.gr


Οποιος αναγνώστη μου σου έχει πει ότι η ιστορία εξελίσσεται και δεν επαναλαμβάνεται σου έχει πει ένα μεγάλο ψέμα!!!
Ξέρω καλέ μου ότι δεν σου αρέσει και τόσο η ιστορία. Λίγο το σχολείο και οι εξετάσεις σου. Η λέξη παπαγαλία είναι αμιγώς ελληνική και χρησιμοποιείται για το μάθημα αυτό. Αλλά είμαστε στο Ελλάντα. Πλούσια η πατρίδα μας σε ιστορία, σκάνδαλα, καλούς και ανάξιους πολιτικούς. Ας σου φρεσκάρω λίγο την memory λοιπόν. Το format που κάνει καθημερινά το σύστημα στον εγκέφαλό μας έχει κάνει το κεντρικό μας "υπολογιστή" πολτό. Αλλά μην σκιάζεσαι, όπως λένε και στον τόπο μου, είμαι ο άνθρωπος σου!
Άνοιξε τα μάτια σου λοιπόν:

Χαρίλαος Τρικούπης : ήταν διπλωμάτης, πολιτικός, και Πρωθυπουργός. Ίδρυσε το «Πέμπτο κόμμα» στο οποίο συγκεντρώθηκαν οι πιο φιλελεύθερες και προοδευτικές προσωπικότητες της εποχής. έχασε στις εκλογές απο τον Κουμουνδούρο και το 1877 ανέλαβε το υπουργείο εξωτερικών στην οικουμενική κυβέρνηση Κανάρη. Η τελευταία περίδος της πρωθυπουργίας του έληξε άδοξα το 1893 αφού αναγκάστηκε να αναφωνήσει απο το βήμα της Βουλής την περίφημη φράση «Δυστυχώς επτωχεύσαμεν»

Ελπίζω να μην σε κούρασε αναγνώστη μου το μάθημα ιστορίας που σου έκανα. Πόσα χρονια έχουν περάσει αναγνώστη μου από το 1893? Βάλτα κάτω και μέτρα. 116 μου βγαίνουν πάνω κάτω. Δεν είμαι και πολύ καλή στην αριθμητική. Τόσα χρόνια πέρασαν και ακόμη με τον ίδιο φόβο ζουμε. Ακούγονται τα καμπανάκια από παντού αλλά εμείς στην κοσμάρα μας! Πάμε και τα καίμε στα μπουζούκια, για να εκτονώσουμε το άγχος μας κάνουμε αλόγιστες αγορές, τρέχουμε σε πανάκριβες συναυλίες και αγοράζουμε πανάκριβα αμάξια. Μακάριοι οι σταρχιδιστές Ελληνάρες Ξέρω ότι είμαι εριστική, ότι τα κάνω και εγώ κάποια από αυτά(80 ευρώ για τους AC/DC). Εχω το δικό μου μεγάλο μερίδιο ευθύνης. αλλά όπως έχω ξαναπει αναγνώστη μου μια από τις πολλές μου αλλεργίες ειναι η λέξη:"λιτότητα". Δεν την πάω καθόλου. Από τα γεννοφάσκια μου την ακούω. Αλλά συγχυζομαι!Πολύ!
Γιατί είμαι 25, χωρίς δανειακές υποχρεώσεις και χρωστάω κοντά στα 40000 ευρώ. Τα οποί χρωστάς και εσύ καλέ μου. Δεν το'ξερςε ε?
Ας κλείσουμε εμεις τις τρύπες του Βατοπεδίου της Miezens των κουμπάρων, των σπιτιών του Βουλγαράκη, τον άλλο το χοντρο που πλήρωσε ένα ξενοπ%##$μα χρυσό, την ροζ βιλίτσα τηνς Μιμής, τα ταξίδια και τις βόλτες με λιμο τόσων πολιτικών..Κοινώς κόψε εσύ και εγώ πράγματα που είναι δεδομένα και δικαιωματικά κατεκτημένα γιατί τα έχουν κανει επί τόσους αιώνες μπάχαλο. Μια χώρα που δεν έχει βιομηχανία να σηριχτεί και επί αιώνες στηρίχτηκε σε δάνεια, σε πακέτα Maastrich και επιδόματα.Τόσο μας γλύκαναν με δαυτα που πλέον οι συνδικαλιστές μας δεν ζητούν αυξησεις στους μισθούς αλλά επιδόματα!
Στο ξανάπα αναγνώστη μου!Πάμε να φύγουμε από εδώ και μην ρωτάς που πάμε!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!