Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Καλό μήνα!!!!!

Όπως πολύ καλά ξέρεις αναγνώστη μου μετά από τόσα χρόνια παρέας.. οι ημερομηνίες δεν ειναι το δυνατό μου σημείο! Οπως και τα ονόματα..
Σήμερα που εινai δυο του μηνού Ιουνη του θεριστή-June the Ripper- θέλω και εγώ να σου δώσω μέσα από αυτο το Blog τις ευχές μου...Να μπει καλά και να βγει καλύτερα. Αντε γιατί τον άλλο μήνα αδειευουμε και θα απλώνουμε τις κορμάρες μας στις παραλίες του Ιονίου..χα χα χα!!!
Ευρωεκλογές αυτό το μήνα, Rockwave (που μέχρι στιγμής η Μαλακάσα δεν το έχει το θεματάκι).. Να δουμε που θα τρέξουμε πάλι...
Gogol Bordello(επιτέλους) και Karma To Burn...
Για τις ευρωεκλογές ορκίστηκα στον Γιαραμπή να μην πω λέξη...
Μετακόμιση και αλλαγές... Αλλά είμαστε ακόμη εδώ και αυτό το καλοκαίρι..
Διαλύθηκαν και τα διαφανα κρίνα(τι ηταν και τούτο?)
Αστα να πάνε..περιεργο ο μήνας μπήκε... Ειδωμεν..
Αντε καλό μηνα και να πας και για κανά μπανάκι αναγνώστη γιατί χλωμό σε βλέπω!!!
Η πρώτη φωτογραφία ειναι απο το Αλωνάκι Πρέβεζας ενώ η δευτερη απο την Λυγια Πρέβεζας










Καλοκαίρι στην Ηπειρο (again and again!)

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!