Κυριακή 31 Μαΐου 2009

Λύση οεο?

Αναγνώστη!!!Knock Knock!! Επιτέλους σε θυμήθηκα βρε! Έπεσε πολυ ξενύχτι, περπάτημα και κούραση αυτές τις ημέρες! Χαλάλι όμως πέρασα super!
Για τους AC/DC δεν θα σου πω τίποτε γιατί ακόμη προσπαθώ να συνέλθω(και όπως την κόβω την δουλειά θα μου πέρει καιρό να το ξεπεράσω)
Όλες οι άλλες μουσικές μου φαίνονται..απλά νότες στην σειρά. Μήπως πρέπει να κόψω πλέον αυτό το χούι? Εντάξει καλά τα live αλλά δεν γίνεται κάθε φορά να κολλάω για κανά μήνα με την εκάστοτε μπάντα...
Αλλά θα σε σοβαρέψω τώρα αναγνώστη...
Σε μια εβδομάδα τέτοια μέρα θα είσαι έξω από το εκλογικό σου κέντρο και θα περιμένεις να την ρίξεις...την ψήφο. Εγώ πάλι θα είμαι κάπου αλλού και θα περιμένω να την ρίξω...την βουτιά. Σου το είπα και την τελευταία φορά που μαζευτήκαμε. Η επανάσταση θα αρχίσει στις παραλίες.
Από μικρό μικρό παιδάκι αναγνώστη μου μ 'αρεσε η πολιτική. Με ξεγέλασε ο πατέρας βλέπεις που αν και δεν έλεγε σε κανένα την ιδεολογία του ήταν άκρως πολιτικοποιημένος. Αριστερός ήταν σίγουρα. Έτσι όταν άνοιγε την παλιά μας Grundig (με το σεμεδάκι της γιαγιάς και το κακτάκι μου πάνω) έβλεπε τα πάντα που αφορούσαν τα πολιτικά. Λέξεις όπως : "συμπολίτευση, Κύρκος, Παπαρήγα, Μητσοτάκης-ελπίζω να μην πέσει τίποτε πάνω μου μια και τον ανέφερα- σκάνδαλο, πράσινος ήλιος" και άλλα τέτοια ακουγόταν περισσότερο στο σπίτι μας και απο λόγια αγάπης.
Σου έχω μιλήσει και για τις μνήμες από εκείνες τις ημέρες.
Αρα το πολιτικό μου ενδιαφέρον ήταν αναποφευκτο.
Διάβασα λοιπόν. Για την αριστερά στην Ελλάδα και στον κόσμο, για την αναρχία και τον καπιταλισμό. Θεωρίες παραδείγματα αληθινά και μεθοδευσεις. Καταλαβα ότι τα πολιτικά κόμματα έχουν εν γένει σχέση με την εκάστοτε θεωρία, αλλά ως εκεί..Μετά αναλαμβάνουν οι αγνοί οπαδοί τα κομματοσκυλα και οι βολεμένοι. Μπήκα και βγήκα απο την ΚΝΕ, φλέρταρα με τα μικρότερα κομματα της αιστεράς και κατέληξα στους ανένταχτους. ΔΕν θέλω πια να ανήκω σε καμιά ιδεολογία αρχή και κόμμα. Ακόμη διαβάζω για τα πολιτικά, έχω ανησυχίες και απόψεις, αλλά ως εκεί.
Δεν έχω βρει ακόμη μια πολιτική λύση που να με ικανοποιεί τόσο ώστε να πάω μέχρι την Άρτα να χάσω και το τριημερό μου(όσο άσχημο κια να κούγεται αυτό) να την στηρίξω.
Δεν θεωρώ το άκυρο "τιμωρία" στους πολιτικούς ουτε τη στήριξη κομμάτων πολυ πολυ μκρών με ιδεολογία πιο μπερδεμένη από την δική μου...
Δεν είδα το debate διαβασα για αυτό. Δεν με έπεισε κανείς. Βέβαια εαν έχεις εσυ κάποια λύση πρότεινε μου την να ξέρω...Μπας και...
Αντε θα τα πούμε σύντομα!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!