Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

Να πας και εσύ να εμβολιαστείς!!!!


Ξεχασα βρε αναγνώστη πριν που σου μίλαγα για την παγκόσμια ημέρα κατά του Aids να σου πω για τα εγκάινια του εμβολιασμού στις μάζες! Εμβολιάσου και εσύ αναγνώστη μου μπορεις!!! Μπορείς να γίνεις πειραματόζωο καλέ μου τι φοβάσαι? Μην δινεις σημασία στην σειρά "Πειραματόζωα" του Αρκά..Υπερβολές! Σιγά μην πάθεις καμια μετάλλαξη από το εμβόλιο που βγήκε άρον άρον στην αγορά, χωρίς τα απαραίτητα χρόνια πειραματισμού, ειπε η γλυκεια φαρμακοβιομηχανία να το εισάγει στην αγορά...Γιατί όχι? Αφού μπορούσε.
Κάποιοι επαγγελματίες της υγείας εμφανισαν συμπτώματα αλλεργικά(εχεις δει τον εξορκιστή αναγνώστη μου? κάτι τέτοιο) και ηταν τυχεροί γιατί παρενέβησαν οι συνάδελφοί τους. Ακούω και την διαφήμιση τώρα να σε πείσουν αναγνώστη μου. να πας και εσυ να εμβολιαστεις.. Ειναι η ευκαρία σου να δείξεις πόσο ριψοκίνδυνος είσαι. Μέχρι και οι Μπουμπούκος και Τσίπρας εμβολιάστηκαν καλέ μου, εσύ δεν θα πας?
Ασε που τις επόμενες ημέρες, λόγω πορειών και συναναστροφής με πολλά γουρουνάκια έχεις πολλες πιθανότητες να μολυνθείς. Ενας αστυνομικός να φτερνιστεις κολλήσαμε όλοι. φαντάζεσαι? Γι' αυτό τρέχα βρε!!!
Εγώ αναγνώστη δεν θα το κάνω...Με τόση αντιβίωση και τόσες βιταμίνες έχω γίνει ταύρος...Εκτός αυτού σιγά την ασθένεια. Σαν όλες τις άλλες είναι καλέ μου, απλά επικρατεί η τρομολαγνεία σε παγκόσμια κλίμακα. Φοβούνται έξαρση στις γιορτές..Ας αυξήσουν τα κονδύλια στα σχολεία, στα στρατόπεδα, στις φυλακές,στις δημόσιες υπηρεσίες ώστε να προμηθεύονται σαπουνάκια. Να κάνουν και μια εκστρατεία υπέρ της υγιεινής να τελειώνουμε με την ταλαιπωρία αυτή. Το κούρασαν το θέμα.
Σ' αφήνω τώρα καλέ μου...Εις το επανειδήν!!!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!