Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

καλο μήνα!!!!!!!


Καλό μήνα, αναγνώστη μου!!!Τυπικά εισέρχεται ο χειμώνας σήμερα. Βέβαια χειμώνα καλέ μου δεν έχω δει ακόμη. Νιώθω τον άτιμο νοτιά που υγροποιεί την ατμόσφαιρα, ιδιαίτερα τα πρωινά που κινώ με την γαλέρα δια την εργασία μου, αλλά τα σκουφάκια και τα γαντάκια ακόμη δεν τα έχω βάλει ακόμη. που είναι ο χειμώνας οεο? Πότε θα μας κρυώσει βρε αναγνώστη μου? Πότε? να δεις που την πρωτομαγιά καλέ μου θα παίζουμε χιονοπόλεμο στα αλσάκια της Αθήνας..Αχχ!
Σήμερα αναγνώστη μου πέραν των άλλων είναι η παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS. Τριάντα χρόνια έχουν περάσει αναγνώστη μου από την εμφάνιση του ιού και ακόμη δεν υπάρχει σωστή ενημέρωση σχετικά. Όπως διαβάζω το 30% των οροθετικών στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το 70% σε κάποιες γειτονικές χώρες αγνοεί ότι έχει προσβληθεί από τον ιό του AIDS, γεγονός που αποτελεί σοβαρό κίνδυνο μετάδοσης της ασθένειας. 2,2 εκατομμύρια ανθρώπων ζουν στην Ευρώπη με τον ιό. Στις χώρες της Αφρικής οι αριθμοί αυτοί αυξάνονται δραματικά. 22,4 εκατομμύρια άνθρωποι ζουν με τον ιό στην Αφρική. Ειναι η ήπειρος με τα μεγαλύτερα ποσοστά. Εκει καταγράφεται περίπου το 91% των νέων μολύνσεων σε παιδιά παγκοσμίως.
Στην Ελλαδίτσα μας απο τον ιό HIV πλήττεται κυρίως το παραγωγικό δυναμικό της χώρας, δηλαδή η ηλικιακή ομάδα 24-44 ετών,ενώ προσβάλλει κυρίως άνδρες (83,3%).
Ειναι επιεικώς απαράδεκτο καλέ μου να μην υπάρχει ενημέρωση σχετικά με τον ιό και μια τόσο σοβαρή ασθένεια να λαμβάνεται τόσο χαλαρά απο τους νέους. Ειναι ταμπού στην τόσο ψευτοσυντηρητική κοινωνία που ζούμε να μιλάμε για το sex και για τους κινδύνους που εγκυμονεί η μη χρήση προφυλακτικού. Ενώ οι έφηβοι πλέον μαθαίνουν τα μυστικά του sex πολύ νωρίς, δεν ενημερώνονται για το ασφαλές sex. άκουγα πριν κανένα μήνα σε μια έρευνα οτι ένα μεγάλο ποσοστό νέων δεν χρησιμοποιούν πλέον προφυλακτικά, γιατι είναι πολύ ακριβά.
Τι να πεις και εσύ τι να πω και εγώ;

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!