Κυριακή 2 Μαΐου 2010

Καλώς το 1950!!!


καλημέρα και πάλι αναγνώστη μου!!!!Αυτές οι αντοχές μας πάντως σε πολιτικές μπαρούφες αποδεικνύουν όπως θα έλεγαν και κάποια φασιστοειδή την διαφορετικότητα μας ως φυλη!
Αναγνώστη μου πρέπει να τα ανακοίνωσε τα νέα μέτρα. Τα μέτρα αυτά εφερεαν την χούντα, την πείνα, την εξαθλίωση και μια δυναμική είσοδο στην νέα δεκαετία αυτή του 1950. Τόοοσο πίσω πάμε.
Εκεί που χάζευα στο φατσοβιβλίο τσουπ από ένα φίλο ηλεκτρονικό ξεπήδησε η εξής εικονούλα:

Αστεγος στην πρωτεύουσα του Ελλαδιστάν. Και είδα το μέλλον σαν να κοιτάζω σε πάτο φλυτζανιου τσιγγάνας μέντιουμ.Εκατοντάδες οικογενειάρχες αφού εχουν χάσει τα σπίτια τους από μη δυνατότητα καταβολης δόσεων μετακομίζουν με τις οικογενειές τους στην καλύτερη συνοικία της Αθήνας στο Σύνταγμα. όλα τα Μέσα στα πόδια τους και με την δυνατότητα να βλέπουν την αλλαγη της φρουράς πρώτη μούρη στο Καβούρι...
ημουν που λες στην Βαρκελώνη και έβλεπα τους άστεγους...να κοιμούνται ολοι μαζί ξαπλωμένοι στα πιο κεντρικά σημεία και μου φάνηκε οολο αυτό εξαθλίωση. οταν απομείνουν στην Αθήνα δυο εκατομμύρια μετανάστες και πεντακόσιες χιλιάδες ημεδαποί που δεν θα έχουν που την κεφαλή πλύναι και ουτε χωριό να πάνε, τι θα κάνουν? θα κατακλύσουν τις πλατείες και τα πάρκα και θα κάνουν to 1o homeless camping..πως ειναι τα παραπήγματα στην βραζιλία, Αργεντινή, ινδια? Αϊ γιασου!!!και τότε να δω την κυβέρνηση...θα μου πεις τέτοιοι βρυκόλακες που είναι θα φορολογούν ακι το αίμα μας σε λίγο!!!!
Γι' αυτό σου λέω:"Σην επαρχία αδέρφια μου στην επαρχία!"

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!