Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Μίλα δάσκαλε!!!!


Αναγνώστη μου...Από αυτό το blog θέλω να σου μιλήσω για έναν δάσκαλο σε ένα χωριό...Σήμερα που γίνεται χαμός στην παιδεία, οι ωρομίσθιοι δάσκαλοι που μαθαίνουν τα παιδιά σου γράμματα και τρόπους, που ανέχονται τους κακούς τους τρόπους και κάνουν και babysitting, στερήθηκαν το δικαίωμα να μιλήσουν στη δημόσια τηλεόραση, για τα προβλήματά τους. Βράζει η χώρα αναγνώστη. Και οπως έχουμε ξαναπεί μια χώρα που δεν παρέχει μόρφωση και που δεν εξασφαλίζει υγεία στους πολίτες της πρέπει να εξαφανιστεί από τον χάρτη. Στο θέμα μας όμως..
Το δημοτικό για εμένα ηταν εφιάλτης, αναγνώστη. Στην α' δημοτικού ηξερα ήδη γραφή και ανάγνωση, η β' δεν μου είπε τίποτε και τα υπόλοιπα χρόνια κύλησαν χάλια....
Στην στ δημοτικού είχα την τύχη να έχω ένα δάσκαλο παιδαγωγό πραγματικό. Αυστηρό, ακριβοδίκαιο, με χιούμορ και θέληση να διδάξει. ηταν και ν.εος στην ηλικία γυρω στα 35 τότε.
Ειχε υπομονή με τους αδύναμους και απαιτήσεις από τους καλούς μαθητές. Εκανε τα μαθηματικά παιχνίδι και την μουσική χαρά. Μας έβαζε Σαβόπουλο, Ξυλούρη, Δημητριάδη και μας διάβαζε Καβάφη, Παλαμά και Ρίτσο. Ηθελε να μας ανοίξει τα μάτια, βλέπεις. πειράματα χημείας και φυσικής. Έπαιζε μαζί μας μήλα και ποδόσφαιρο. ηταν Δάσκαλος.
Από εδώ να τον ευχαριστήσω που κατάλαβε οτι είμαι αδύναμη στα μαθηματικά και καλή στα θεωρητικά και εγώ δεν τον άκουσα ποτέ.
Αυτοί οι άνθρωποι αναγνώστη φιμώνονται από κατι ρουφιάνους δημοσιογράφους με ατομικές συμβάσεις που λαμβάνουν τον χρόνο χιλιάδες ευρώ. Αυτοί που μας μαθαίνουν γράμματα και δουλευουν για 0,88 ευρω την ωρα. που ειναι μαζί με τους νοσηλευτές οι πλέον κακοπληρωμένοι...
αυριο 5/5 ημέρα παγκόσμια αλληλεγγύης στον ελληνικό λαό. Διαδηλώσεις σε όλο τον κόσμο. Εαν δεν είμαστε 2 εκατομμυρια αυριο στους δρόμους ας τα μαζέψουμε.

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!