Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Σύγχρονα ερωτήματα που θα μείνουν στην Ιστορία....


αναγνώστη μου μετά από μια τεράστια περίοδο μουγκαμάρας, η οποία θα συνεχίσει, διότι βαριέμαι ελεεινά να ασχολούμαι με τα καθημερινά, καταθλιπτικά νέα, σήμερα θα σου κάνω μια πρόταση.
Περπατάμε στα άγρια μονοπάτια του internet ένα χρόνο και κάτι τώρα. Κύλησε νερό στο αυλάκι από τότε...ουουουου....μούσκεμα γίναμε. Όταν ξεκίνησα να γράφω αυτό εδώ το ό,τι να'ναι ηλεκτρονικό ημερολόγιο/juke box έμενα σε σπίτι δικό μου, εργαζόμουν, φωτογράφιζα και ετοίμαζα το καλοκαίρι ανέμελη. Και πάνω απ' όλα φώναζα για την ψευδαίσθηση και το μυστήριο του ελληνικού καπιταλισμού.
ενα χρόνο μετά είμαι φιλοξενούμενη, άνεργη, σχεδιάζω νέο επαγγελματικό προσανατολισμό , η ανεμελιά έφυγε ανεπισττρεπτί (μακάριοι οι πτωχοί το πνεύματι)μου έμεινε μόνο η φωτογραφία και ο ελληνικός καπιταλισμός τρώει τις σάρκες μας για να σωθεί. Πορείες, δακρυγόνα,μπάτσοι παντού και μια εργατική τάξη που προσπαθεί να συγκροτηθεί και να βρει τα βήματά της. η Αριστερά αλλού πατά, αλλού βρίσκεται σαν τον Ορέστη Μακρή, ο λαουτζίκος που τόσα χρόνια ξόδευε, ρουσφετολογούσε, τους ψήφιζε, κούναγε σημαίες στις φρούδες ελπίδες που του πουλούσαν ακριβά, περιμένει το καρότο για να σύρει το φορτίο του με παραπλάνηση.
Και φτάνω και στο προκείμενο, στην ουσία(που είναι μία ότι δεν υπάρχει αθανασία)
Πτωχεύουμε ή δεν πτωχεύουμε? βγαίνουμε από το Ευρώ ή όχι?ο ΦΠΑ θα φτάσει 25% ή 50%? η Τζούλια θα γυρίσει τσόντα και σε άλλο μουσείο? ο Καραμανλής ήταν ο μόνος πρωθυπουργός που έφαγε τα χρήματα σε γαρδούμπες? Ο Ανδρέας βάραγε τον Γιωργάκη στο μαυροκέφαλό του και βγήκε τέτοιο βλήμα? Ο Κακλαμάνης θα κόψει και άλλα δέντρα? Πόσα μπότοξ έκανε η Γιάννα με τα χρήματα των Ολυμπιακών? Εχει το δικαστήριο τα κότσια να κρίνει αντισυνταγματικά τα νέα μέτρα?ο αδέκαστος δικαστής υπάρχει ή είναι πλάσμα της φαντασίας, όπως ο Μονόκερως? Το νουνί σέρνει καράβι ή το καράβι νουνί?Τωρα με την κρίση μήπως θα πάψουν τα σκυλομάγαζα να λειτουργούν? Οι κάγκουρες θα έχουν να δώσουν 2ευρώ/lt για βενζίνη ή θα πάψουν τις γυφτοκαντάδες μες την μαύρη νύχτα? Οι Rolling stones ειναι βρικόλακες? Το ψωμί θα φτάσει 3 ευρώ το kg?Έχω τελικά πλούσιο θείο στο Αμέρικα , ο οποίος προτίθεται να πεθάνει για να τον κληρονομήσω?
Τα κουνούπια στο χωριό μου θα ψοφήσουν?Διότι τι αίμα μας το πίνει η Τρόικα...
Ο Λαζόπουλος θα σταματήσει τον λαϊκισμό? Το "αριστερός με δεξιές τσέπες" ειναι έγκλημα? Θα σταματήσουν οι Ελληναράδες τα κορναρίσματα και τα γαμόσταυρα για 1 λεπτό καθυστέρηση στο φανάρι? Η χώρα αυτή θα ζει αιωνίως με "το αρχαίο πνεύμα αθάνατο"? Τα αδέσποτα και οι μετανάστες θα πληρώσουν την κρίση με την ζωή τους? Γιατί το Star κάθε καλοκαίρι αμς δείχνει κόλους στην Πάρο? Χάθηκαν τα άλλα νησιά? Η αδερφή μου θα μάθει να χρησιμοποιεί σωστά την χύτρα ταχύτητας? άγαμη κορασίδα πρέπει να λέγεται ή άγαμη γριά? Οι φίλες μου θα ζητήσουν προμήθεια για την ψυχανάλυση που μου κάνουν? Θα υπάρξει άλλη φωνή σαν εκείνη του freddie Mercury? Ο KosmiK θα μου τραγουδάει συχνότερα?

Αναγνώστη μου που ξέρω πόσο μ'αγαπάς και με νοιάζεσαι...Γι'αυτό και θέλω να σε ευχαριστήσω που ακόμη μια μέρα άκουσες τους παραλογισμούς μου...ουφφφ..καγκελα παντού

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!