Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Σεπτέμβρης!!!ΟΥ Α ΟΥ!!!

καλημέρα ΔΝΤ-πληκ΄τε και χαλκέντερε αναγνώστη μου. Ο Σεπτέμβριος είναι εδώ ενωμένος ΔΝΤ!!!Τι να σου πω? Αυτό εδώ δεν είναι κράτος , χαμαιτυπείο είναι με αρχιτσατσα τον Γιώργο παπακωνσταντίνου. παλαμάκια βαράνε οι κολλητοί του στις τράπεζες και αυτός μας χορεύει στον νταβά σαν μπαλαρίνες σε μουσικό κουτί.
Σε λίγες μέρες είναι η ΔΕΘ στη Σαλονίκη...(σ'αναζητώ! σ'αναζητώ στην Σαλονίκη ξημερώματα!!λαλαλα!!). ο ζογκλερ Τζωρτζίνο ετοιάζεται για μια ακόμα μεγάλη παράσταση!!!Ακολουθει πιστά την συνταγή που του έμαθε ο μπαμπάς του , το γνωστό "ΘΑ", αλλά με δικά το λόγια...Διότι ο αείμνηστος Andrew είχε λέγειν, ρε παιδάκι μου. Αέβαινε στο βήμα και ήταν σαν τον αυλητή του "Μαγικού αυλού". Λάλαγε το ποιήμα και τα ποντίκια πό κάτω ήγαιναν στον πνιγμό τους. Ετούτος εδώ , μάνα μου, είναι σαν την κουφή πιανίστρια. Η δεξιά δεν γνωρίζει τι ποιεί η αριστερά(και δεν αναφέρομαι στις πολιτικές τάσεις). Κοινώς κλάφτα Χαράλαμπε Γαργανουράκη...
Μαζεύονται διαδηλωτές και μπατσόνια για το γνωστό ραντεβού της ΔΕΘ. Ήρθε και ο -αντιπαθέστατος- κατά τα άλλα πρωθυπουργός του Ισραήλ εδώ και πούλησε κάτι ληγμένα χημικά όπλα...μούρλια...με το που τα βλέπεις σωριάζεσαι στα πεζοδρόμια...Και μου το έλεγε το alter ego μου...αυτός χέστηκε για τον Πόρο. Εβραίος, γαρ...Για φράγκα θα ήρθε.
Αναγνώστη μου το νταμαζάκι δεν θα παραστεί ουτε φέτος στην ΔΕΘ. Η εργασία και η χαρά μας καλεί και δεν μπορούμε να φύγουμε. Αρα θα μας φαει η ζήλια για τους συναγωνιστές που διαμαρτύρονται για την κατάσταση...
Από σήμερα και από ετούτο εδώ το βήμα ,αναγνώστη μου, θέλω να σου πώ ότι εγκαινιάζω νέο τ΄μημα στο blog.
"ΜΠΑΤΣΟΙ, ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ, ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ" TO όνομά του..Δέχομαι προτάσεις και ιδέες...
Σε φιλώ σταυρωτά στις παριές!!!!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!