Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι....Ξεκινάμε ΤΩΡΑ!


-Παμε ένα συνθημα που όλους μας ενώνει....
-Δεν γουστάρω το μαρούλι με λεμόνι....
-θέλω να σκουπίσω πάλι το σαλόνι...
-παμε διακοπές στον μπάρμπα στην Κορώνη...
-Το νταμαζάκι έσκισε και άλλο παντελόνι
-Φτιάχνουμε βαλίτσες για την Βαρκελώνη
-Το πιο ωραίο φρούτο είναι το πεπόνι...
-Θέλουμε να πάμε στο Κάστρο στην Μεθώνη...
-Θέλω να πετάω την TV απ'το μπαλκόνι...
-Μου παρήγγειλε τ' αηδόνι...
-ο κόσμικ κάνει τον νου μου να θολώνει...
-θέλω μια βότκα με μπόλιο λεμόνι...
-η Νεδα είναι το πιο καλο μπυρόνι
-μου έφυγε το πιο καλό γατόνι
-τι γρήγορα που σουρουπώνει...
-στο λιμάνι των Σπετσών, καμια βάρκα δεν ζυγώνει...
-στο λιμάνι των Σπετσών, το γιοτ μου δεν ζυγώνει...
-θέλω ενα σπίτι με τεράστιο μπαλκόνι...
-φυγε από εδώ να μείνω μόνη...
-θα μου πέσει ο πυρετός αν πάρω ένα ντεπόνι...
-ο βοριάς που τα αρνάκια παγώνει...
-θέλω ένα τοστ με μπόλικο ζαμπόνι...
-Τη χέστρα πάλι βούλωσα κι έσπασε το σιφόνι...
-Η γάτα μου τρελάθηκε με γάτες ζευγαρώνει..(η γάτα μου ειναι Gay)
-τι ειναι πια αυτό το "τσιμπιρδόνι"...
-δάγκωσα την γλώσσα μου, αρχίζει να ματώνει...
-καλό μας ταξίδι στην μακρινή Μεθώνη...
-οταν οδηγείς να κρατας καλα το τιμονι...
-παρε μαζι σου κ ενα στρινγκ κορδονι..
-γουρνοπούλα στη λαδόκολλα με κρύο το μπυρόνι ...
-με οποιον και αν ταξιδεψω, τα νεύρα μου τεντώνει...
-ο καλός μου μόλις ξύπνησε , αλλά τίποτε δεν τον σώνει...
-το νταμαζάκι τον καλό της ξυλοφορτώνει....
-το ανδρικό το φύλο τα νευρα μας σκοτώνει.....
-του άνδρα η αναισθησία και γάιδαρο εξοντώνει...
-Οικοδομη θα παω, να παρω ενα καδρονι..
-κάθεται στο μάρμαρο και ο κόλος του παγώνει...
-ο πονόδοντος τα νευρα μου τεντώνει...
ΜΠΑΤΣΟΙ, ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ, ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ!!!!!!!!!!!!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!