Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

For my sister Filiz/ablam, Filiz için

Μέχρι να γνωρίσω την Filiz, αναγνώστη μου, δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να συμπαθήσω τόσο ένα άτομο από μακριά. Ότι τελικά υπάρχουν άνθρωποι, που είναι μακριά μας, αλλά με τους οποίους έχουμε τόσα κοινά που είναι τόσο οικείοι μας. Έτσι έγινε και με την Filiz.
Από τις ταινίες και τα τραγούδια και τα πιστεύω(αν και η Filiz είναι πιο αγριόγατα από εμένα)και τα γενέθλια και όοοολα γίναμε φίλες και αδερφές. Γιατί με ξέρει καλά και την ξέρω καλά. 
Είναι ένα μικρό παιδί σε κορμί ενήλικα. Ευαίσθητη, χωρίς όρια, αληθινή, αγαπά δυνατά και φοβάμαι ότι αντιπαθεί βαθιά.
Η Filiz  γεννήθηκε με το ταμπεραμέντο της Μεσογείου και το ελεύθερο πνευμα των Ινδιάνων, των νομάδων. Αν την δεις νομίζεις ότι είναι κύματα θάλασσας. 
Δεν σταματά καθόλου, την ενδιαφέρουν τα πάντα και γελά τόσο δυνατά. Σαν καταρράχτης. Νερό μου θυμίζει σε διάφορες μορφές.
Είπα να σου μιλήσω για εκείνη, για να το διαβάσει και να δει ότι την αγαπώ πολύ και ότι την σκέφτομαι.
Öpücük  Filiz, φιλάκια αναγνώστη μου!

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!