Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Καλο μήνα (λέμε τώρα)

Αναγνώστη μου προεκλογικέ, καλό μήνα να έχουμε. Ο Νοέμβρης ειναι ο αγαπημένος μου μήνας. Πες που ειναι ο γενέθλιος μήνας μου(ασχετο που εκείνη την μέρα με πιάνει μια κατάθλιψη σπάνια),πες γιατί χειμωνιάζει..Ειναι και το λαλα των guns and roses που συμβάλλει.
Εχω ενα πλάκωμα σήμερα ανεξήγητο. Ολη μέρρα ακούω Τσιτσάνη, Τσανακλίδου και Savatage...Αστα να πανε στα διάλα...
Καθε φορά που βλέπω τον ΓΑΠ με πιάνει το ίδιο πλάκωμα. μα ειναι σοβαρός πολιτικός αυτός? Μια βάζει εν κινήσει την αλυσίδα στο ποδήλατο, μια κανει βολτες με κανό , μια το παίζει ήρωας με τα κολάν... παλμογράφος, παπουτσάκια ειδικά και ετοιμο το χελλλλλι μας να τρέξει στον μαραθώνιο. &0 κατι λεπτά έκανε...
Ειμαστε χώρα εμείς? Ο νυν πρωθυπουργος ηθελε να γίνει γυμναστής, ο πρώην σουβλατζης.  Αντιξοότητες μια ζωή...
Να δεις καλέ μου που κάτι θα μας ξεφουρνίσει και δεν θα είναι καλό. Κατι με ενα μπαμ στο Παγκράτι(μα όλα εκει συμβαίνουν?)
Θα κυρήξουμε πτώχευση...Το ξερω εγώ... Χωρίς να μου το πουν μάγισσες και χαρτορίχτες. Οταν γινεται αντίστοιχο μπαμ , βρισκουν μια τρομοκραχτική οργάνωση και αποσυντονίζεται η κοινή γνώμη από τα μεγάλα τσίρκα στην πολιτική.
Αλλά εμεις αναγνώστη μου αντέχουμε...Προς το πεισμα των 300 γαϊδουριών.
Εμεις και λίγοι ακόμη. Διότι αυτός ο λαός το γουστάρει το χαλινάρι, την αβεβαιότητα και την μιζέρια. ΚΑι φαίνεται από τις επιλογές του τις πολιτικές τα τελευταία 100 χρόνια. Βενιζελικοί-βασιλικοί, δικτατορίες, εμφύλιος, Παπανδρέου καραμανλής. Πέθαναν 3 γενιές με δαυτους.
Ο τελευταίος καραμανλής που έζησα εγώ ηταν ο ανιψιος του μπαρμπα της αντιπαροχής. Μπουχέσας Ελληνάρας, βρεθηκε εκει κατά τυχη και μεγάλωσε το χρέος, τρώγοντας γαρδούμπες και καπνίζοντας πουράκλες.
Ο Παπανδρεου, που κυβερνά τώρα ηθελε να γίνει μπόντι μπίλντερ ή ποδηλάτης. Αλλά ο μπαμπάς του με τόσες καρπαζιές τον έπεισε να γίνει πολιτικός. Και τα σκάτωσε πανηγυρικά και αντισυνταγματικά. Εγινε βοηθός αεροσυνοδου και γυρνά την εμφύλιο.
Μας απειλεί με κελογές το μόμολο..."Αντε να βάλεις καμιά αλυσίδα σε κανένα ποδήλατο αγόρι μου και μετά μας μιλάς"....
Σκατά θα είναι αυτός ο μήνας , ΔΝΤιασμένε μου Αναγνώστη.
Βαρια σεκλέτια εχω απόψε και σου τα μεταδίδω προφανώς.
Βέβαια το Σ- Κ ηταν εκπληκτικό. Βαπτίσαμε το Βασιλικάκι με τιμές και δόξες. μας έκλαψε πολύ, βέβαια, αλλά το αγαπάμε. Ξεσκιστήκαμε στα τσίπουρα και ηρθαμε πιο κουρασμένες από όσο φύγαμε(εγώ και το alter ego μου)
Να προσέχεις αναγνώστη μου...

Ποσοι μου είπαν γεια!!!!